Nu är han avslöjad.oFFkeFF skrev:Jag jobbar på Ica o har råd o rejsa. Hagster bara fejkar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är han avslöjad.oFFkeFF skrev:Jag jobbar på Ica o har råd o rejsa. Hagster bara fejkar..
Victor skrev:BB: Ska du tävla nu eller? För om du inte ska ställa upp i en tävling så kan du glömma spons från mig. Får jag höra lite Webeslöften nu.

Äch... det är väl bara att ringa så ställer jag upp så...Slappa skrev:Hmm så vems paraplybitch ska du vara då Miss blomma ?![]()
För övrigt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jag är trött o då får man flumma![]()
Japp när de gäller kille hjälpa tjej grej så måste de vara så, fast iof jag kan ju tolka ordet "ge" lite hur som helst![]()
Men att hänga i ditt tält låter helt klart bättre än att hänga runt i Hagsters fast han verkar känna mer "rr" folk.
Och som avslutning JA du är snyggare än Hagster MYCKET![]()
//D

Perfekt, EMR/Team the Botten is Nådd skulle helt klart behöva hjälp med paraplyhållande i sommar. Pizza och nöjet att se en professionell teamledning in action ingår eventuellt.Miss_Orchidee skrev:Äch... det är väl bara att ringa så ställer jag upp så...
Miss_Orchidee, Paraplyflicka -i vått (och tort)![]()
Lungt jag tar betalt i naturavalmers skrev:Perfekt, EMR/Team the Botten is Nådd skulle helt klart behöva hjälp med paraplyhållande i sommar. Pizza och nöjet att se en professionell teamledning in action ingår eventuellt.

Victor skrev:Jag har ett vad om sponsring åt dig Hagster.
Du får en hundring om du kommer imål på en tävling.
På så sätt gör jag dig en tjänst till att motivera dig också, bra va?
1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr
4. loser 200 kr
5. Victor 100 kr (Om han tar sig i mål)
6. Bisett99 500 kr (ej sporthojsreggad)

Är du verkligen säker på det? Detta är vår tredjeförare.Miss_Orchidee skrev:Lungt jag tar betalt i natura![]()
Detta är teamchefen valmers, aspackad och avsomnad i köket...valmers skrev:Är du verkligen säker på det? Detta är vår tredjeförare.
valmers skrev:Är du verkligen säker på det? Detta är vår tredjeförare.
Hagster skrev:Då har jag en paraplyflicka, en paraplykärring och en paraplypeaches![]()

GSXR1100R skrev:Detta är teamchefen valmers, aspackad och avsomnad i köket...

oXydex skrev:Sponsorernas utdelning vid förra tillfället va under all kritik så den här sponsorn säger pass vid det här tillfället och önskar Herr Haag en säsong på två hjul utan vurpor och annat sattyg
/oXydex
Edit: Hade du lagt upp det lite snyggt och skrivit som vanligt folk när man söker spons så hade du fått bättre respons från mig iaf. Men som du ha skrivit så skulle jag skämmas nått så överjävligt. Du är inte ensam i världen som har dåligt med cash och jag flyttade över mina sista förra gången och enligt din text ovan så är du ju jävligt tacksam för det.![]()

Förstår att du tycker det men om du låter bli att krascha på uppvärmningen blir det lite mer.Hagster skrev:Det är för mycket pengar för så lite körning.
Mina 5000 behöver du inte stressa med, kontonummer kommer snart.Hagster skrev:Alla ni som har satt in pengar i år, pma mig om erat kontonummer så kommer pengarna föras över så ni inte tror att jag är någon bedragare.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |