Team Hagster!

Willmar skrev:
... en väl behövande som har varit med om en olycka m,m så att han kan komma tillbaka till ett värdigt liv...

Hey, kolla Fagsters avatar. Olycka och ovärdigt är ord som beskriver det som händer där, tycker jag.

Willmar skrev:
Inte för att vara tråkig :fatta!

Men om jag skulle lägga pengar till någon, så är det inte till en kille som tigger pengar för att ha kul.
Nej lägger istället till en väl behövande som har varit med om en olycka m,m så att han kan komma tillbaka till ett värdigt liv.

Mer törs jag väl inte skriva innan man blir halshuggen :död

Självklart får du lägga dina pengar på vad du vill. Men Hagster är ju trots allt Mr Bikekontrol himself och en tillgång för oss alla. Ställer alltid upp lixom.

Jo alla är vi ju olika. :arsele
Klart att ni får göra som ni vill, än har vi den friheten :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Är det såhär man ska göra? Starta en tiggartråd.

Sponsra mig istället, jag ska börja tävla och kommer fan inte vurpa lika mycket som Daniel har gjort så dekalerna blir repiga.

Kontonumret ser ni nedan i signaturen. Om ni inte sponsrar kommer jag varva tvitaktaren utanför era hus på söndagmornarna. Nähä, hot kanske man inte skulle använda.. :gnissla

Vill nog veta vad jag får för att sponsra dig först innan jag bestämmer mig :D
//D

202:- riksdaler insatta. Nu hoppas jag att vi slipper se en "förbättrad" uppdatering på din avatar under säsongen. "I can see my house from heeeere" :tummenupp

Slappa skrev:
Vill nog veta vad jag får för att sponsra dig först innan jag bestämmer mig :D
//D

Måste det alltid vara en giva och taga grej. räcker med att du ger och jag tar emot. Jag är ju precis på gång och Fagster körde förra året [inte så jävla bra dock men men..] men sen när det ska bli av att tävla [måste ju ha pengar för att komma dit] då kan du få hänga i mitt tält [är mycket större än hagsters] och dessutom kommer jag ha massa tjejkompisar hängandes i tältet och hagster kommer bara ha killkompisar. Dessutom kommer jag nog köra tvåtaktare och blårök är skithäftigt och förresten.. så är jag snyggare än Hagster.. sådetså. Kontonumret i signaturen :tuttar

Hagster skrev:
Jag vet vems paraply du ska hålla i helgen.

(nej det är inte mitt)

Vad du än får av henne får du det dubbla av mig. :D

Hmm så vems paraplybitch ska du vara då Miss blomma ? :)

För övrigt :D :) :hihi :rofl
Ja jag är trött o då får man flumma :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Måste det alltid vara en giva och taga grej. räcker med att du ger och jag tar emot. Jag är ju precis på gång och Fagster körde förra året [inte så jävla bra dock men men..] men sen när det ska bli av att tävla [måste ju ha pengar för att komma dit] då kan du få hänga i mitt tält [är mycket större än hagsters] och dessutom kommer jag ha massa tjejkompisar hängandes i tältet och hagster kommer bara ha killkompisar. Dessutom kommer jag nog köra tvåtaktare och blårök är skithäftigt och förresten.. så är jag snyggare än Hagster.. sådetså. Kontonumret i signaturen :tuttar

Japp när de gäller kille hjälpa tjej grej så måste de vara så, fast iof jag kan ju tolka ordet "ge" lite hur som helst :D
Men att hänga i ditt tält låter helt klart bättre än att hänga runt i Hagsters fast han verkar känna mer "rr" folk.
Och som avslutning JA du är snyggare än Hagster MYCKET :D
//D

Slappa skrev:
Japp när de gäller kille hjälpa tjej grej så måste de vara så, fast iof jag kan ju tolka ordet "ge" lite hur som helst :D
Men att hänga i ditt tält låter helt klart bättre än att hänga runt i Hagsters fast han verkar känna mer "rr" folk.
Och som avslutning JA du är snyggare än Hagster MYCKET :D
//D

äsch, jag känner en hel del jag också. Iallafall dom flesta tjejer som kör och det är väl viktigast, eller? :4skrika

Bikerbitch skrev:
äsch, jag känner en hel del jag också. Iallafall dom flesta tjejer som kör och det är väl viktigast, eller? :4skrika

Kom inte här och försök snylta på Fagsters berömmelse.
Han har dessutom en snygg flickvän, och du vet vad man säger om sånna.

Bikerbitch skrev:

Ja helt klart :banana :tummenupp

Victor skrev:
Kom inte här och försök snylta på Fagsters berömmelse.
Han har dessutom en snygg flickvän, och du vet vad man säger om sånna.

Japp snygga flickvänner är till för att erövras :D :rofl
//D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup