Team ADHD...

Lust for Life skrev:
Jag och Tommy tänkte dra ner till garaget i helgen........Lördag-Söndag.....ska :fyllisar med jobbet på Fredag så då kan inte jag.
Du pladdrade nåt om saker som behöver göras med hojen innan den är raceklar???? Du får gärna komma ner en sväng och visa/förklara...........

ill be there :tummenupp tar med regelementet oxå :)

mest smågrejer egentligen.. men ganska många smågrejer =/

Vad kom vi fram till????

Var det någe mer än att naja fast lite bult å muttrar...? :va
Tycker personligen att det hela börjar se rätt så race-ready ut nu. De e väl egentligen däcken kvar å skifta för att kunna lufta pärlan....
Längtar som faaaaaaan

Ymmot skrev:
Var det någe mer än att naja fast lite bult å muttrar...? :va
Tycker personligen att det hela börjar se rätt så race-ready ut nu. De e väl egentligen däcken kvar å skifta för att kunna lufta pärlan....
Längtar som faaaaaaan
Det var definitivt mer än att naja lite småprylar :gnissla

Fattar inte riktigt vilket regelverk som gäller oss bara........står inget om ERF i pappren som Sven-Johan gav mig :confused:
Ska vi åka förbi Greven på Fredag kanske???? Däck måste vi ju ha i vilket fall.......
Skulle väldigt gärna ha styrdämpare........

HÖRS OCH SES

Då var licenskörningen avklarad iallafall....... :)

Jävligt skönt att få luftat midjefettet lite :yoparty lyckades dessutom köra ett flertal varv utan en enda vurpa, helt klart underhållande :tummenupp

Hojen gick , tycker jag iallafall, över förväntan :D underbart att kunna köra 250km/h utan att huvudet slits av :tungan

Sven666: Hur går det med din licens??? Löst ut den ännu?? Funderade lite på hur vi ska göra så du får kört åtminstone några mil innan den 6:e Maj :va Falkenberg har ju sina Onsdagskörningar, kanske skulle hälsa på där?? Blir troligtvis garaget på Söndag, vore kul om du oxå är med o skruvar lite... :tummenupp

Lust for Life skrev:
Då var licenskörningen avklarad iallafall....... :)

Jävligt skönt att få luftat midjefettet lite :yoparty lyckades dessutom köra ett flertal varv utan en enda vurpa, helt klart underhållande :tummenupp

Hojen gick , tycker jag iallafall, över förväntan :D underbart att kunna köra 250km/h utan att huvudet slits av :tungan

Sven666: Hur går det med din licens??? Löst ut den ännu?? Funderade lite på hur vi ska göra så du får kört åtminstone några mil innan den 6:e Maj :va Falkenberg har ju sina Onsdagskörningar, kanske skulle hälsa på där?? Blir troligtvis garaget på Söndag, vore kul om du oxå är med o skruvar lite... :tummenupp

ska förhoppningsvis kunna lösa ut den på torsdag, just nu har jag inte råd :3freak

och ja jag måste fan va med och fixa med hojen lite asså.. känns astaskigt att ni gör allt jobbet på den :(
som sagt-- lite cash bara så :banana

sven666 skrev:
ska förhoppningsvis kunna lösa ut den på torsdag, just nu har jag inte råd :3freak

och ja jag måste fan va med och fixa med hojen lite asså.. känns astaskigt att ni gör allt jobbet på den :(
som sagt-- lite cash bara så :banana

Du kan väl slå en signal när du har möjlighet att komma ner :tummenupp jag är upptagen imorgon annars tror jag att det går bra vilken dag som helst :va skulle behöva åka förbi hos Greven o snacka lite + hämta däck o sånt......

Ska bli kul som fan att köra race i sommar :yoparty

Fan va sugen jag blir. Nästa säsong grabbar. När ni är trötta på att aldrig få köra pga av att sven ligger i havet... Då kan ni ta in en ännu mer benägen kraschkung! :)

Chille skrev:
Fan va sugen jag blir. Nästa säsong grabbar. När ni är trötta på att aldrig få köra pga av att sven ligger i havet... Då kan ni ta in en ännu mer benägen kraschkung! :)
Nästa år blir det en plats ledig hur vi än gör.........Tommy börjar plugga i höst :kocko i år räknar vi iskallt med ditt kunnande som Teamchef :tummenupp

Du har väl aldrig kraschat :va :confused:

Lust for Life skrev:
Du har väl aldrig kraschat :va :confused:

Inte på bana. Var alldeles för långsam för det. :) Däremot körde jag av i herrljunga.. genom ett taggtrådstaket. Sen bromsade jag omkull mig in i en betong sugga. Men lekahavet ska bli spännande att upptäcka!! :)

Chille skrev:
Inte på bana. Var alldeles för långsam för det. :) Däremot körde jag av i herrljunga.. genom ett taggtrådstaket. Sen bromsade jag omkull mig in i en betong sugga. Men lekahavet ska bli spännande att upptäcka!! :)

Man behöver inte vara snabb för att lägga sig på bana..........trust me, I know :huvet
Du kan väl gå en licenskurs i år så är det klart till nästa säsong :tummenupp Ska du med till A-torp på Fredag??

Sven666: Tja! Har både datorn och mobilen lagt av :confused: long time no see............ :va
Vi ska göra klart hojen imorgon, (efter GP racet), som jag sagt tidigare är du hjärtligt välkommen :tummenupp

jag lever hehe ;)

och fixat med hojen har jag ju oxå gjort..så nu när alla erfare står och glor med avund på våran sadel-lås-mekanism så får jag känna mig lite delaktig iaf :rolleyes:

har fixat min hoj med (körbar iaf) så alla ADHDare med gas-sug - ring så kör vi :tummenupp

sven666 skrev:
jag lever hehe ;)

och fixat med hojen har jag ju oxå gjort..så nu när alla erfare står och glor med avund på våran sadel-lås-mekanism så får jag känna mig lite delaktig iaf :rolleyes:

har fixat min hoj med (körbar iaf) så alla ADHDare med gas-sug - ring så kör vi :tummenupp

Var kul att ha med dig i garaget en stund :tummenupp glöm inte bort att du faktiskt har kört vita besten en hel MIL utan att vurpa, nästan otroligt bara det :D

Lycka till med landsvägsåkat i år alla ADHD-grabbar :tummenupp

Lust for Life skrev:
Var kul att ha med dig i garaget en stund :tummenupp glöm inte bort att du faktiskt har kört vita besten en hel MIL utan att vurpa, nästan otroligt bara det :D

Lycka till med landsvägsåkat i år alla ADHD-grabbar :tummenupp

:banana och vilken mil det va sen!! hehe...

Den vita hästen... är det den som jag ska rida ner på beachen? :)

*/ ?>
Back