sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
en toppendag på falkenberg, härligt, efter lite veligt sistaminutenmek så kom vi iallafall iväg..
och såhär såg det ut då..
och såhär såg det ut då..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sven666 skrev:tyvärr tog batteriet i kameran slut.. men här får ni en fin illustration på örjans röv efter lite pulkaåkning på asfalt (ja han vurpade, ordentligt!)

RSV_R skrev:Hahahahaha!! Dags för hyveln på den röv stubben!!![]()
RSV_R skrev:Hahahahaha!! Dags för hyveln på den röv stubben!!![]()
..........................tejpen fastnar fan inte på hår
känner inget för all annan smärta mitt nervsystem utstrålar idag :kocko
roligt att se vad du kunde prestera på torr bana oxå

fortfarande något besvärad av mitt skavda arsle......känns som om jag har försökt skära ut ett extra rövhål på vänstra skinkan
ska sweet-talka kåpmakarna i nästavecka nångång.. är bra sugen på lite mer banåka jag med.. sven666 skrev:ser min jacka ut som det stått 4 ryska matroser och saggat på den![]()
![]()

Dom skulle tagit DIG istället menar duTobbecoolio skrev:det kanske var så det va. ta å klipp dig så ingen kan ta fel![]()

sven666 skrev:fan asså.. nu när man kollar på bilderna så ser man ju vilket sjukt nerlägg ja måste haft dom gångerna jag fick kåpskrap![]()

Lust for Life skrev:Om du tittar ordentligt på bilderna av dig med nerlägg kan du oxå se att du inte hänger ut kroppen tillräckligt mycket.....................![]()
skulle inte tro det, jag e så hårig så inte ens chimpanserna på djurparken skulle springa efter mig.Lust for Life skrev:Dom skulle tagit DIG istället menar du![]()
![]()
Peter.s skrev:Hej fan vad trist att du vurpade.
men ska ni köra i morgon på ons? jag ska dit .......
Kul som fan att du ska ner. Min dag ser ut som följer, il-färd vid lunchsnåret till Bt för att med en stor portion tur och hjälp av Örjan starta upp Rettan som ju inte varit igång på ett tag (september 2004). Sen måste jag dessutom slänga på ett par nya slangar, hyra ett släp, packa å åka. Låter det som en stressig eftermiddag?
Ymmot skrev:Kul som fan att du ska ner. Min dag ser ut som följer, il-färd vid lunchsnåret till Bt för att med en stor portion tur och hjälp av Örjan starta upp Rettan som ju inte varit igång på ett tag (september 2004). Sen måste jag dessutom slänga på ett par nya slangar, hyra ett släp, packa å åka. Låter det som en stressig eftermiddag?
![]()
Om allt detta funkar så blir det banåka![]()
Johan om du vill med på släpet så trilla ner till garaget vid typ kl1400.
Blir det några mer än Turbo som ska ner från Kinna???
hakar på nästa onsdag ist (hoppas jag), lycka till med rettan sven666 skrev:i wish.. har inga bromsar kvar på VTRen...
förkyld som satan...
och tandvärk...![]()
känns som jag kommer dö bara jag lämmnar lägenhetenhakar på nästa onsdag ist (hoppas jag), lycka till med rettan
![]()
men var i helvete e den. Söker desperat igenom garaget men....
Så jag luftar bromsarna i nån timme, åker hem vid 01:30 å runkar framför helgens inspelade GP-lopp....
:kocko
nyckeln passar inte. Hoppet ute eller? Nja vi lyckas faktiskt tjuvkoppla den med lite kablar som jag tejpar utanpå hojen å vips så e vi på väg mot Falken
uuuh, låter stressigt som fan...Ymmot skrev:Hoppas du frisknat till. Du missade sannerligen nånting.
Jag hade spenderat hela söndagen i garaget med att göra rambyte på Rettan, en hel del jobb kan jag säga men ungefär vid midnatt började mitt mål gå att antyda. Målet var att hojen skulle vara körbar innan jag packade ihop. Så man slänger i en skvätt gammal spillolja å söker sig mot tändningsnyckeln,men var i helvete e den. Söker desperat igenom garaget men....
Så jag luftar bromsarna i nån timme, åker hem vid 01:30 å runkar framför helgens inspelade GP-lopp....
Letar upp nyckeln hemma i lägenheten å planerar onsdagen. Sluta jobba 12, härja iväg mot garaget för att slänga på nya däck, en fräsch skvätt olja, hyra släp å bege mig mot banan. Stressigt men borde gå.
Örjan åker i förväg å börjar slänga på nya sulor så när jag kommer e bakdäcket redan bytt. Nice tänker jag, mindre stress..... Slänger fram nyckeln för provstart men:kocko
nyckeln passar inte. Hoppet ute eller? Nja vi lyckas faktiskt tjuvkoppla den med lite kablar som jag tejpar utanpå hojen å vips så e vi på väg mot Falken
![]()
Presterade 52,1 å e nöjd som fan med dagen. Turbo e nog mindre nöjd men sin historia får han själv berätta....
antar att hojjen går som den ska då?|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |