SPooKY
To slow
Gjorde ventilkoll på 660:in idag och märkte att märkningen på svänghjulet inte stämmer ett skit med mitt öd läge. Försökte först att hitta rätt med de 2 strecken i titthålet, men då var det belastning på ventilerna. satte i en skruvmejsel i stift hålet och hittade öd på det viset och jag kunde mäta spel.
Hur kommer sig detta? något som är galet eller är det normalt?
Går det föressten att få tag på nått special bladmått som är anpassat för denna typ av mätning? Såg nån film på tuben där dom hade nån uppstyvad variant med "handtag" och bra vinkel.
Hur kommer sig detta? något som är galet eller är det normalt?
Går det föressten att få tag på nått special bladmått som är anpassat för denna typ av mätning? Såg nån film på tuben där dom hade nån uppstyvad variant med "handtag" och bra vinkel.


sånt händer i bland...