Jag håller på att designa mig en tatuering föreställande en drake med utspärrade vingar som jag ska ha på ryggen.
Kravet är att det inte ska vara för mycket krimskrams på bilden som ändå blir suddigt och fult med åren.
Har gjort en förlaga som nog skulle behöva göras om och då tänkte jag på sporthoj.com:s breda kunskapsutbud.
Är det nån som har lust att hjälpa mig göra en fin drake som ska sitta på ryggen och se ut nånting såhär(se bild)
Kravet är att det inte ska vara för mycket krimskrams på bilden som ändå blir suddigt och fult med åren.
Har gjort en förlaga som nog skulle behöva göras om och då tänkte jag på sporthoj.com:s breda kunskapsutbud.
Är det nån som har lust att hjälpa mig göra en fin drake som ska sitta på ryggen och se ut nånting såhär(se bild)

Att huden blir slapp o jävlig kan göra att tatten inte ser så nice ut längre, det håller jag helt med om. Men det är en jävla skillnad på att huden blir slapp och att en tatt flyttar på sig. Jag definerar "smeta ut sig" som att färgen sprids från orginal stället till ett annat ställe. Ungefär som om du tar en fuktig trasa på bläck, då smetar bläcket ut sig.Detta är inte möjligt när du är tattad. Då skulle man inte kunna dusch och torka sig t ex. om man har en tatt. Du måste mena något annat än "smeta ut sig". Annars är det inte en tatt, då är det en gnuggis!