Tatueringar

• Thread starter Thread starter
  • Start date Start date
Dårhuset nästa?
Troligtvis!:näsblod

Hur full var du?
Inte det minsta faktiskt. Bara lite smått dum i huvudet. Det hela började som en dum idé för att vara tvärsemot alla tuffingar med i mina ögon meningslösa och ganska töntiga dödskallar och tribaler tagna direkt ur katalogen, snackade länge vitt och brett om det och tillslut slog jag och en kollega vad om att jag skulle göra den eller inte. Jag är sådan som inte kan förlora ett vad som går att vinna, så nu sitter den där och jag fick mig en helt gratis krogkväll. :crash

13 stjärnor över ena vaden och en svala på vardera höftben har det blivit hittills, utbyggnad av svalorna är i planerings stadiet! :)

Du kan ju teama ihop dig med Kitty Jutbring: :D

IMG_4556.jpg

30tnodj.jpg

Min första, ska göra ett citat längs med ryggen från nacken till ungefär svanken om några veckor,

Jag får väl bryta in mellan alla texter, namn, skallar och annat ont med min. Inte lika manlig, men det gör inte mig något! :yoparty

Bifogat

• 226353_6412865361_540440361_337911_5151_n.jpg
    226353_6412865361_540440361_337911_5151_n.jpg
    59.4 KB · Visningar: 139
kan ju vara bra att ha om du någon gång glömmer bort vad du heter ;)

Haha ja ungefär

Perfekt ju! Har också mitt namn inprintat... ska bara komplettera med min adress så mina vänner kan skicka hem mig i en taxi när jag blivit för full och dryg på krogen :öl

haha precis! en laserbehandling på 2-3 000 för adressändring e inte så farligt ;)

Back