Tatueringar

• Thread starter Thread starter
  • Start date Start date
Jag har också en fin!

Är jäkligt nöjd själv!

Fick den för 8 Dkr på en bakgata i köpenhamn i våras av Danmarks främste kroppstatuerare ....Brian Flemmingsen eller nått....

Bifogat

• p8280003.jpg
    p8280003.jpg
    29.8 KB · Visningar: 445
Nya gaddningen gjord i förra veckan

img437de1180c691.jpg

Hur är det egentligen med tatuering på överarmen när man tränar, är det bara att glömma? Armarnas form ändras ju allt eftersom så det känns som att tatueringen inte heller kommer att se likadan ut efter ett tag. Har jag fel?

Estremo skrev:
Hur är det egentligen med tatuering på överarmen när man tränar, är det bara att glömma? Armarnas form ändras ju allt eftersom så det känns som att tatueringen inte heller kommer att se likadan ut efter ett tag. Har jag fel?

Klart den kan sträckas ut o bli lite sne o så om du tränar och omkrets och kontur ändras.. Men satsar du på att bli riktigt musklad kanske du ska vänta tills tillväxten satt igång o fettreduktionen har vart hyfsad.. Usch vad sugen jag blir, ska ner nu i veckan o få tatueraren att börja skissa på mitt första motiv.

Ny tatuering gjord... :tummenupp
img43c5582999d47.jpg

Eftersom jag inte hittar den andra fetlånga tatueringstråden fick det bli denna.

Är redigt sugen på att göra ett ankare på underarmen, men har verkligen inte hittat något motiv som är snyggt eller direkt "fräsigt".

Så, någon som har några schyssta ankare att bjuda på?

Eftersom jag inte hittar den andra fetlånga tatueringstråden fick det bli denna.

Är redigt sugen på att göra ett ankare på underarmen, men har verkligen inte hittat något motiv som är snyggt eller direkt "fräsigt".

Hör med Jörgen. :tummenupp :rolleyes:

Gört i myspysig oldschool, skare va så skare va! Rackbajsarläckert!
VIN-15-anchor-star-tattoo.jpg

/perris

Hittar inte den nya tråden om gaddningar så jag återaktiverar en gammal!
Har ju börjat bygga lite rygg nu igen!
10,5 timmar avverkade, ca 15 timmar kvar på denna! :)
jag.jpg

Back