Valentinic
Maxar
Hur blev den då? Eller banga du? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Agent Apelsin skrev:Gjorde det ont? Kom han åt nerven som sitter i arbågen? Den som gör att man ser ut som ett drägglande mongo om man slår i den?
![]()
BangaValentinic skrev:Hur blev den då? Eller banga du?![]()
FUBAR skrev:Det svider lite på ollonet.
Nitrogen skrev:Nu är det såhär att jag just upptäckte att jag har en tusenlapp extra. Och istället för att supa upp dom så tänkte jag göra en grej som jag varit sugen på ett tag, nämligen tatuera en stjärna på (runt) armbågen.
Därför undrar jag om någon vet ett bra ställe i sthlm där man kan få en tid fort i veckan (innan helgen), och där jag kan göra detta för under tusenlappen.
Nitrogen skrev:Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den.
Nitrogen skrev:Nitro bangar aldrig!![]()

Halogen skrev:Va..? Var det där allt?![]()
Ser ut som tuschpenna.![]()
Sorry men det var den F*ULASTE tatuering som jag sett! Har du gjort den själv lr? Va inte så elak raketen! För då ska kittla den där 640:in precis under förgasarn som bara ja kan tills hon lämnar dig....[PlastRaket] skrev:Den som gjort den där måste vara ett mäkta proffs!Sorry men det var den F*ULASTE tatuering som jag sett! Har du gjort den själv lr?
![]()

eppe skrev:Va inte så elak raketen! För då ska kittla den där 640:in precis under förgasarn som bara ja kan tills hon lämnar dig....![]()

DOH! jäkla busaberg hon lovade o knipa. de va ju bara på skoj inga känslor inblandade... bäst o slita upp[PlastRaket] skrev:Hoppsan! Eppe din gamle räv, o ja som trodde att jag var den ende som visste om det "hemliga" stället. Hon låter dock meddela att hon aldrig kan bli intresserad av en som vänstrat med en Husa![]()
innan nån annan gört. peaceKära hjärtanes, att jag inte hade dig i åtanke när jag tatuerade mig. Hur kunde jag bortse från din känsla för stil och smak. Jag ångrar verkligen att jag inte rådfrågade dig innan.[PlastRaket] skrev:Den som gjort den där måste vara ett mäkta proffs!Sorry men det var den F*ULASTE tatuering som jag sett! Har du gjort den själv lr?
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen