Tatuering

Gjorde det ont? Kom han åt nerven som sitter i arbågen? Den som gör att man ser ut som ett drägglande mongo om man slår i den?
:näsblod

Agent Apelsin skrev:
Gjorde det ont? Kom han åt nerven som sitter i arbågen? Den som gör att man ser ut som ett drägglande mongo om man slår i den?
:näsblod

Och va en 100% surprise första gången jag tryckte in den på brorsan. Oj oj oj vad arg han blev..
asg

Nitrogen skrev:
Nu är det såhär att jag just upptäckte att jag har en tusenlapp extra. Och istället för att supa upp dom så tänkte jag göra en grej som jag varit sugen på ett tag, nämligen tatuera en stjärna på (runt) armbågen.
Därför undrar jag om någon vet ett bra ställe i sthlm där man kan få en tid fort i veckan (innan helgen), och där jag kan göra detta för under tusenlappen.

jäkla härmis! mina kostade 900 för båda, men jag ska inte säga att jag är helt nöjd med dem ioförsig. men det sägs att det är svårt att få linjerna helt jämna just där...

Nitrogen skrev:
Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den.

det där med artonårsgräns är inte så dumt ändå. jag försöker förklara det för kidsen på min högstadieskola som enbart vill prata tatueringar så fort jag tar av tröjan. jag promotar att inte tatuera sig innan tjugo, tillochmed.

Halogen skrev:
Va..? Var det där allt? :va

Ser ut som tuschpenna. :tungan

jag har likadana och först när jag gjorde dem var det mkt tunna linjer och när jag visade dem för min ömma moder sa hon bara "jahaja", jag som trodde hon skulle flippa när jag tatuerat mig första gången. sen några dagar sa min pappa till henne "ja och nu när clara tatuerat sig också...." mamma: "VA??! har hon TATUERAT SIG!?!?!". HAHA. hon trodde det bara var ritat med tusch.

[PlastRaket] skrev:
Den som gjort den där måste vara ett mäkta proffs! :tomten Sorry men det var den F*ULASTE tatuering som jag sett! Har du gjort den själv lr? :rolleyes:
Va inte så elak raketen! För då ska kittla den där 640:in precis under förgasarn som bara ja kan tills hon lämnar dig.... :fatta!

:pannkyss

eppe skrev:
Va inte så elak raketen! För då ska kittla den där 640:in precis under förgasarn som bara ja kan tills hon lämnar dig.... :fatta!

Hoppsan! Eppe din gamle räv, o ja som trodde att jag var den ende som visste om det "hemliga" stället. Hon låter dock meddela att hon aldrig kan bli intresserad av en som vänstrat med en Husa :rofl

[PlastRaket] skrev:
Hoppsan! Eppe din gamle räv, o ja som trodde att jag var den ende som visste om det "hemliga" stället. Hon låter dock meddela att hon aldrig kan bli intresserad av en som vänstrat med en Husa :rofl
DOH! jäkla busaberg hon lovade o knipa. de va ju bara på skoj inga känslor inblandade... bäst o slita upp :felämne innan nån annan gört. peace

[PlastRaket] skrev:
Den som gjort den där måste vara ett mäkta proffs! :tomten Sorry men det var den F*ULASTE tatuering som jag sett! Har du gjort den själv lr? :rolleyes:
Kära hjärtanes, att jag inte hade dig i åtanke när jag tatuerade mig. Hur kunde jag bortse från din känsla för stil och smak. Jag ångrar verkligen att jag inte rådfrågade dig innan.
Och jag antar att du hade gjort det mycket bättre :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg