DieselDoris
Gangster rap made me do it
Det är förjävla härligt att vara nervös, jag vaknade kl 04:45 av att jag drömde att jag försovit mig och missat tiden jag bokat. Kunde inte somna om. Nu har jag druckit 4 burkar redbull, hur ska detta sluta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrogen skrev:Det är förjävla härligt att vara nervös, jag vaknade kl 04:45 av att jag drömde att jag försovit mig och missat tiden jag bokat. Kunde inte somna om. Nu har jag druckit 4 burkar redbull, hur ska detta sluta?
Ska väl inte sitta uppe och dricka dricka hela nätterna 
Lycka till gummanNitrogen skrev:Det är förjävla härligt att vara nervös, jag vaknade kl 04:45 av att jag drömde att jag försovit mig och missat tiden jag bokat. Kunde inte somna om. Nu har jag druckit 4 burkar redbull, hur ska detta sluta?
: Äta är för veklingar, jag dricker bara cola innan.sharpedge skrev:Lycka till gumman![]()
:
Glöm inte att äta rejält innan![]()
Very wellNitrogen skrev:Äta är för veklingar, jag dricker bara cola innan.
Du är hjärtligt välkommen. Lyckades få med min kompis, mest för att hon är kåt på tatueraren. Så jag är dock inte helt ensam.sharpedge skrev:Very well![]()
Hoppas du blir nöjd och jag hade gärna hängt med och hållt hand/tittat på när du gjorde den![]()
Ajja, men dåså. Du får hålla henne i koppel så hon inte hoppar på honom och börjar jucka under tatueringen. Annars kanske du får en liknande tatuering som Steve O när han tatuerade en smiley på överarmen sittandes i en hummer på gropig vägNitrogen skrev:Du är hjärtligt välkommen. Lyckades få med min kompis, mest för att hon är kåt på tatueraren. Så jag är dock inte helt ensam.
Cola snortar man väl??????Nitrogen skrev:Äta är för veklingar, jag dricker bara cola innan.
Junkie!!!ktmjacke skrev:Cola snortar man väl??????
Attention whore.Nitrogen skrev:Junkie!!!
Bite me!McB skrev:Attention whore.
Nitrogen skrev:Bite me!
Tack, då vet vi.McB skrev:Nej tack, jag är kräkmagad.
Nitrogen skrev:Tack, då vet vi.
Nej, och jag betackar mig från att veta mer om dig.McB skrev:Du vet inte ett skit.

Nitrogen skrev:Nej, och jag betackar mig från att veta mer om dig.
Kila iväg nu!
![]()
Det stämmer bra... tjääärlek börjar med bråk!UrbanTiger skrev:Den tjärleken den tjärleken![]()
jag hatar matteNitrogen skrev:Det stämmer bra... tjääärlek börjar med bråk!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1777477&postcount=47Starstriker skrev:Jag såg nåt program typ Jackass för en tid sedan där de gjorde en "offroad-tattoo". Snubben som skulle bli tatuerad satt på ett bilflak medan han blev tatuerad.... och bilen körde runt i en massa gropar. Mycket tjusig tatuering
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |