Bikerbitch
Stolt mamma
Halogen skrev:Om Nitrogen skaffar en såndär skulle jag bli mycket, mycket förvånad...![]()
Visserligen har tjejen ifråga stake. Men kanske inte sådär bokstavligt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halogen skrev:Om Nitrogen skaffar en såndär skulle jag bli mycket, mycket förvånad...![]()
åh nej. den där bilden är så fulFUBAR skrev:Det svider lite på ollonet.

Halogen skrev:Jag tycker du ska göra en tribal istället. Gärna en som går runt armen, det är originellt och jävligt 2005. Våga vara hipp!
Lite mittbena på det så är saken biff!Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den. Det kalaset kommer att gå på sisådär 7k, alla bidrag välkomnas med öppna armarHalogen skrev:Jag tycker du ska göra en tribal istället. Gärna en som går runt armen, det är originellt och jävligt 2005. Våga vara hipp!
Det är INTE skönt att tatuera sig på armbågen! Tro mig...Nitrogen skrev:Det är sköööööönt att tatuera sig![]()
Pain is pleasure!!Bart skrev:Det är INTE skönt att tatuera sig på armbågen! Tro mig...
Klart det känns, frågan är väl snarare hur mkt!floodi skrev:Som alla säger , det känns ju inte ..,...
klart som fan det känns annars vore det konstigt .
Nitrogen skrev:Klart det känns, frågan är väl snarare hur mkt!
Hehe.. Pain is pleasure.. jovisst, på en del ställen. Runt naveln och på armbågen var inte ett sånt ställe.Nitrogen skrev:Pain is pleasure!!
Din jävla pessimist... du ska säga att det är njutningsfullt och alldeles underbart...!!!
TACK så jäääävla mkt, nu blev jag nervös![]()
Ja, härligt. Vakna upp med ett hakkors i pannan på söndagmorgon. Det vore något.honkiie skrev:tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.
Nitrogen skrev:Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den. Det kalaset kommer att gå på sisådär 7k, alla bidrag välkomnas med öppna armar![]()
Jag ska inte göra en tribal... vilket var en impulsgrej.GuW skrev:Och nu ska du iväg och göra en till ???
Om ett par år till då, när inte den är häftig längre???
Du får nog starta en fond fröken...
Men vaffaaaAn, har dom splittrats??Nitrogen skrev:Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den. Det kalaset kommer att gå på sisådär 7k, alla bidrag välkomnas med öppna armar![]()

Halogen skrev:Jag tycker du ska göra en tribal istället. Gärna en som går runt armen, det är originellt och jävligt 2005. Våga vara hipp!

Har en polare som jobbar i butiken där nere, så det är där jag ska göraBase skrev:

honkiie skrev:tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |