Tatuering

Jaha, då var det bokat då.
På torsdag kl 14. Slänger upp bild när det är klart :)

Frivilliga som vill följa med och hålla handen kan slänga iväg ett PM. :tungan

Halogen skrev:
Jag tycker du ska göra en tribal istället. Gärna en som går runt armen, det är originellt och jävligt 2005. Våga vara hipp!
Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den. Det kalaset kommer att gå på sisådär 7k, alla bidrag välkomnas med öppna armar :rolleyes:

Last edited:
Bart skrev:
Det är INTE skönt att tatuera sig på armbågen! Tro mig...
Pain is pleasure!!
Din jävla pessimist... du ska säga att det är njutningsfullt och alldeles underbart...!!!
TACK så jäääävla mkt, nu blev jag nervös :rolleyes:

En kompis brorsa fick en tatueringsmaskin i julklapp, det va inte så skönt när han tatuerade mig på fotknölen, men billigt vart det :hihi

Nitrogen skrev:
Pain is pleasure!!
Din jävla pessimist... du ska säga att det är njutningsfullt och alldeles underbart...!!!
TACK så jäääävla mkt, nu blev jag nervös :rolleyes:
Hehe.. Pain is pleasure.. jovisst, på en del ställen. Runt naveln och på armbågen var inte ett sånt ställe.

Men du.. det är lugnt, du överlever! :)

Efter ett fyratimmars pass brukar man fråga sig själv vad man håller på med ibland.Själv tycker jag att det mest smärtfyllda stället hittills är handleden och ute påsidorna på ryggen.Kändes som att dom körde med en kråka med hartänder ungefär.

Hittills har jag inte tyckt att det gjort speciellt ont, antar att adrenalinet sätter in. Enda jobbiga var väl när jag tatuerade vaden och fick sitta i en obehaglig ställning i 1 timme och fick sendrag.
Nåja... det kommer gå bra, det gör inte ont. Det kommer gå bra, det gör inte ont..... :rolleyes:

honkiie skrev:
tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.
Ja, härligt. Vakna upp med ett hakkors i pannan på söndagmorgon. Det vore något.

Nitrogen skrev:
Jag har faktiskt en tribal på armen, jag gjorde den när jag var 14 och tyckte tribals var det häftigaste som hänt sen Spice Girls splittrades. Det tycker jag förstås inte nu och ska därför tatuera över den. Det kalaset kommer att gå på sisådär 7k, alla bidrag välkomnas med öppna armar :rolleyes:

Och nu ska du iväg och göra en till ???

Om ett par år till då, när inte den är häftig längre???

Du får nog starta en fond fröken...

GuW skrev:
Och nu ska du iväg och göra en till ???

Om ett par år till då, när inte den är häftig längre???

Du får nog starta en fond fröken...
Jag ska inte göra en tribal... vilket var en impulsgrej.
Nu ska jag göra något som jag velat ha länge.

Nitrogen skrev:
Men vaffaaaAn, har dom splittrats?? :huvet

honkiie skrev:
tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.

bwaaahahahaha.. några polare till mig gjorde det.. gaddade varandra på fyllan.. hehe felstavade citat och snea döskallar deluxe!! :rofl

aldrig varit så glad över att missa en fest som den, fast det hade ju iof varit guld att se... :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg