Tatuering

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Nu är det såhär att jag just upptäckte att jag har en tusenlapp extra. Och istället för att supa upp dom så tänkte jag göra en grej som jag varit sugen på ett tag, nämligen tatuera en stjärna på (runt) armbågen.
Därför undrar jag om någon vet ett bra ställe i sthlm där man kan få en tid fort i veckan (innan helgen), och där jag kan göra detta för under tusenlappen.

Nitrogen skrev:
För att inte tala om ljudet..... iiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! :flämt
Ja! Bäst är det när dom går övergår till ett ben ifrån vanligt "kött och blod"
Bzzzzzzzzzzzzzmöööööööööööööööööö.
Ungefär som att gämföra en japansk 4a med orginalsystem mot en ducce med Öppen ljudämpare! :D

Någon som sett en trailer park häromkring? Jag hittar inte men det borde finnas i närheten.

Markus skrev:
Någon som sett en trailer park häromkring? Jag hittar inte men det borde finnas i närheten.

Inte säker, men det borde vara i samma område som serietidningsklubben huserar, strax bortom schackklubben, men innan du kommer till orienterarnas förläggning.

Ngn som såg outsiders i går på kanal fem :gnissla

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=11545 bla om scarification, vilket innebär att man skär bort hud för att orsaka ärr som ska pryda ens kropp.

Hoppas kunna tatuera rossisköldpaddan men har svårt att bestämma mig om nga andra mc-motiv dyker upp. Seriösa förslag (med bild) motages tacksamt.

Last edited:
tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.

Jag tycker du ska göra en tribal istället. Gärna en som går runt armen, det är originellt och jävligt 2005. Våga vara hipp!

honkiie skrev:
tycker du ska köpa en maskin och göra det själv. Det är coolast så. Sen kan du och dina vänner börja tatuera varandra i fyllan. Det är grejer.

Det var en polare som tatuerade en herman hedning strax ovanför knäet på sig själv, den blev rätt bra, förutom att den blev uppochner :kocko .

Angående det där med vibrationer när dom kör på ben, det är gött ;). Min på högerarmen går lite över armbågen, och det killades gött, satt och rös skönt medans han körde där.

Det svider lite på ollonet.

Bifogat

• rolig-kille.jpg
    rolig-kille.jpg
    33.1 KB · Visningar: 9,459
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...