Tatuering, idéer?

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Saken är den att jag har tänkt på i över ett år hur jag ska få ner
motorer, motorcyklar, bilar på något sätt i en tatuering.

Men jag kan bara inte komma på något bra sätt.

Jag vill nämligen INTE ha typ en bil, utan jag vill att det ska vara symboliskt ungefär :va

Det är svårt att förklara, men om ni ställer frågor är det lite lättare att svara på dom.

Saken är den att jag har tänkt på i över ett år hur jag ska få ner
motorer, motorcyklar, bilar på något sätt i en tatuering.

Men jag kan bara inte komma på något bra sätt.

Jag vill nämligen INTE ha typ en bil, utan jag vill att det ska vara symboliskt ungefär :va

Det är svårt att förklara, men om ni ställer frågor är det lite lättare att svara på dom.

om du nu tvunget vill ha förslag av andra om vad du ska ha på din kropp, då ska du kanske skriva lite om dig själv :)

om du nu tvunget vill ha förslag av andra om vad du ska ha på din kropp, då ska du kanske skriva lite om dig själv :)

Vad ska jag skriva om mig? :confused:

Hur vill du att den ska se ut? :va

Har tänkt mig att den ska gå ungefär såhär:

Från vänstra överarmen, upp på nacken, ner på bröstet och ryggen litegrann.

Svart färg ev. med lite inslag av färger.

Last edited:
En kamaxel över hela ryggen :D eller kanske ett avgassystem som börjar vid utsläppet och slutar i nacken. En kolv..

Eller så tatuerar du in ett bromsspår helt enkelt

Gör en stor pöl med motorolja(begagnad) över halva överkroppen, symboliserar det mesta som har med motor att göra.

Vad ska jag skriva om mig? :confused:

Har tänkt mig att den ska gå ungefär såhär:

Från vänstra överarmen, upp på nacken, ner på bröstet och ryggen litegrann.

Svart färg ev. med lite inslag av färger.

skrev kanske lite konstigt, menade om du vill ha något symboliskt så ska det kanske vara något som passar dig/ "är du"

Japp, fordon är i princip mitt enda intresse.

Tatuera en enorm kewk över halva kroppen. Pungen börjar vidd ryggslutet ungefär och sen går själva snabeln på höger sida om nacken och själva kronan över i:et, ollonet, placeras över naveln. Eventuellt kan en droppe kladd placeras lite under ollonet om det ser estetiskt bättre ut då.

Alla vet du att balla hojar/bilar enbart är penisförlängare. Do it! :tummenupp

Edit: För att vara politiskt korrekt bör hudfärgen på kewken vara av afroamerikansk typ.

Det bästa du kan göra är att du går till din favorit-tatuerare och diskuterar det med honom. Ge honom dina tankar och ideèr så ska du se att han kommer skapa något grymt.

Japp, fordon är i princip mitt enda intresse.

Såvida du inte är raggare så kan jag inte komma på ett endaste sätt en hoj eller bil kan involveras i en tattuering och bli snyggt.
En tattuering ska ju i första hand vara snygg. Behöver inte alls ha med ens intressen att göra. Om nu matlagning va mitt största intresse. Inte fan hade jag velat tattuera in en stekpanna för det. För att inte nämna brudar & delfiner :huvet Get the point? :)

MEN. Lite diskreta motordetaljer i en HR Giger inspererad gaddning skulle säkert kunna bli bra.

Tatuera in en dainese safetywest :)

En instickare:

Tänker själv göra en tatuering mot vintern. Vill inte ha nåt jättevanligt, utan jag vill göra någon slags teckning/symbol och på något sätt ska mitt efternamn stå inskrivet (österberg). Hur lämpligt är det att tatuera? Några förslag på motiv? :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D