Tatuering, idéer?

Motivet är Dainese loggan eftersom hojåkning betyder mycket för mig..

Den på armen vill jag ha dels för att den är snygg (enligt mig), dels för att jag ville ha en något större tatuering.

Motivet är Dainese loggan eftersom hojåkning betyder mycket för mig..

Den på armen vill jag ha dels för att den är snygg (enligt mig), dels för att jag ville ha en något större tatuering.

Dainese är ett märke, i mina ögon så vill du visa att du gillar just märket Dainese.
Vill du visa att du gillar hojåkning kan du lika gärna tatuera in sporthoj.com :D

Varsågod:

Bifogat

• Sphij.GIF
    Sphij.GIF
    11.9 KB · Visningar: 30
Här är en id'e, om du nu inte tänkte ha tribal nerför ärmen. Eller iallafall ett förslag till den dagen du vill ha en väldigt mc-inspirerad gaddning:

Hitta en lämplig race bild, tex ett snyggt nerlägg eller whelie etc. Be nån photoshopkonstruktör göra bilden så endast konturer visas, i stil som siluett (stavning?) . Den kan du ha lite varstans och då blir det ganska mkt "luft" i bilden å inte så kladdig som om man gjorde en hoj i färg.

Tycker du ska skippa dainese-märken å lägga in en lite race bild med lite konturer, som smälter in i din tribal
tänk på det iaf :tummenupp

Här är en id'e, om du nu inte tänkte ha tribal nerför ärmen. Eller iallafall ett förslag till den dagen du vill ha en väldigt mc-inspirerad gaddning:

Hitta en lämplig race bild, tex ett snyggt nerlägg eller whelie etc. Be nån photoshopkonstruktör göra bilden så endast konturer visas, i stil som siluett (stavning?) . Den kan du ha lite varstans och då blir det ganska mkt "luft" i bilden å inte så kladdig som om man gjorde en hoj i färg.

Tycker du ska skippa dainese-märken å lägga in en lite race bild med lite konturer, som smälter in i din tribal
tänk på det iaf :tummenupp

Ja jag har faktiskt tänkt på det :tummenupp

Jag är själv "photoshopkonstruktör" :rolleyes: så det kan jag svänga ihop själv :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D