von reisen
Snacka går ju...
Tatuera in nåt som du vet känns helt ok om 20 år (vad det nu skulle vara). Inte helt gratis att tatuera sig har jag sett, lägg dessutom undan pengar direkt till att operera bort det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gixxer-Anders skrev:Men va f...! du skojar? säg att du skojar!!![]()
![]()

Har faktiskt en polare som lyckades gå till en ordblind tatuerare oxå,han skulle ha ordet hämnd gaddat på skuldran,tatuerarn skrev hämd.Kan tillägga att han har gjort en cover up på den numera.sven666 skrev:nopp.. gör ju inte det.. haha..
va nere på rhodos eller nåt sånt party ställe typ.. hehe..![]()
ed: trots detta uberexempel på varför man inte ska gadda sig så tycker jag du ska göra det, har en bunte själv med (rättstavade!) och skulle aldrig kunna tänka mig utan dom.
faktum är att sålänge du inte skaffar ett hakkors i pannan så lär du inte behöva skämmas/ångra din tatuering, den blir en del av dig![]()
![]()
ktmjacke skrev:Har faktiskt en polare som lyckades gå till en ordblind tatuerare oxå,han skulle ha ordet hämnd gaddat på skuldran,tatuerarn skrev hämd.Kan tillägga att han har gjort en cover up på den numera.
He he he,det hade ju blivit fel iaf,det ska ju stå"only the strong survives" så det blev ju nästan lite ballare sådär,iaf om man tar det på svängelska.RocketQueen skrev:Min killkompis skulle tatuera "The Strong Survives" på armen.
Tyvärr skrev tatueraren "The Stong Survives"![]()
Ja han har en annan gaddning där över nu....

ktmjacke skrev:He he he,det hade ju blivit fel iaf,det ska ju stå"only the strong survives" så det blev ju nästan lite ballare sådär,iaf om man tar det på svängelska.![]()

Jag e nog lika vimsig jag oxå,för det ska t.o.m stå så här "only the strongest will survive"RocketQueen skrev:Du de där va nog mitt misstag. Han skrev nog only...
Jag har ju hört de förr.
Bara jag som är vimsig.![]()
ktmjacke skrev:Jag e nog lika vimsig jag oxå,för det ska t.o.m stå så här "only the strongest will survive"

Undrar om han vet vad den där raden härstammar ifrån,om han visste det så innebär det att du har åtminstonde en busprick till kompisRocketQueen skrev:Är de sant? Jaha men de skrev inte han så tydligen finns de fler som är vimsiga. Tatueraren gjorde kanske han en tjänst med andra ord.![]()

ktmjacke skrev:Undrar om han vet vad den där raden härstammar ifrån,om han visste det så innebär det att du har åtminstonde en busprick till kompis![]()

xXx40 skrev:Jag har min dotters ´namn samt födelsedatum på underarmen, halvvägs in i tatuerandet kom jag på att jag aldrig kollade efter stavfel :kocko , snacka om att jag var nojig resten av tiden!!!!
Prexis,eller så kan man vitsa till det o säga att AFFA fattar detRocketQueen skrev:Om jag inte fattat de fel men de är väl 81?
Barnsligt kod språk som ALLA fattar.![]()
Då har vi kanske gemensamma vänner då?ktmjacke skrev:Prexis,eller så kan man vitsa till det o säga att AFFA fattar detDå har vi kanske gemensamma vänner då?
RocketQueen skrev:Men de gick bra eller?
Min tjejkompis har sin son och hennes mans stjärntecken på axeln. Sånt ångrar man nog inte. Iallafall inte sin sons...
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |