tatuering, hjälp

• Thread starter Thread starter ritchi
  • Start date Start date
Tatuera in nåt som du vet känns helt ok om 20 år (vad det nu skulle vara). Inte helt gratis att tatuera sig har jag sett, lägg dessutom undan pengar direkt till att operera bort det.

Gixxer-Anders skrev:
Men va f...! du skojar? säg att du skojar!! :rofl :rofl

nopp.. gör ju inte det.. haha..

va nere på rhodos eller nåt sånt party ställe typ.. hehe.. :fyllisar :rofl

ed: trots detta uberexempel på varför man inte ska gadda sig så tycker jag du ska göra det, har en bunte själv med (rättstavade! :rolleyes: ) och skulle aldrig kunna tänka mig utan dom.
faktum är att sålänge du inte skaffar ett hakkors i pannan så lär du inte behöva skämmas/ångra din tatuering, den blir en del av dig ;) :tummenupp

Last edited:
sven666 skrev:
nopp.. gör ju inte det.. haha..

va nere på rhodos eller nåt sånt party ställe typ.. hehe.. :fyllisar :rofl

ed: trots detta uberexempel på varför man inte ska gadda sig så tycker jag du ska göra det, har en bunte själv med (rättstavade! :rolleyes: ) och skulle aldrig kunna tänka mig utan dom.
faktum är att sålänge du inte skaffar ett hakkors i pannan så lär du inte behöva skämmas/ångra din tatuering, den blir en del av dig ;) :tummenupp
Har faktiskt en polare som lyckades gå till en ordblind tatuerare oxå,han skulle ha ordet hämnd gaddat på skuldran,tatuerarn skrev hämd.Kan tillägga att han har gjort en cover up på den numera.

ktmjacke skrev:
Har faktiskt en polare som lyckades gå till en ordblind tatuerare oxå,han skulle ha ordet hämnd gaddat på skuldran,tatuerarn skrev hämd.Kan tillägga att han har gjort en cover up på den numera.

Min killkompis skulle tatuera "The Strong Survives" på armen.
Tyvärr skrev tatueraren "The Stong Survives" :rofl

Ja han har en annan gaddning där över nu....

RocketQueen skrev:
Min killkompis skulle tatuera "The Strong Survives" på armen.
Tyvärr skrev tatueraren "The Stong Survives" :rofl

Ja han har en annan gaddning där över nu....
He he he,det hade ju blivit fel iaf,det ska ju stå"only the strong survives" så det blev ju nästan lite ballare sådär,iaf om man tar det på svängelska. :tungan

ktmjacke skrev:
He he he,det hade ju blivit fel iaf,det ska ju stå"only the strong survives" så det blev ju nästan lite ballare sådär,iaf om man tar det på svängelska. :tungan

Du de där va nog mitt misstag. Han skrev nog only...
Jag har ju hört de förr.
Bara jag som är vimsig. :tungan

RocketQueen skrev:
Du de där va nog mitt misstag. Han skrev nog only...
Jag har ju hört de förr.
Bara jag som är vimsig. :tungan
Jag e nog lika vimsig jag oxå,för det ska t.o.m stå så här "only the strongest will survive"

ktmjacke skrev:
Jag e nog lika vimsig jag oxå,för det ska t.o.m stå så här "only the strongest will survive"

Är de sant? Jaha men de skrev inte han så tydligen finns de fler som är vimsiga. Tatueraren gjorde kanske han en tjänst med andra ord. :hihi

RocketQueen skrev:
Är de sant? Jaha men de skrev inte han så tydligen finns de fler som är vimsiga. Tatueraren gjorde kanske han en tjänst med andra ord. :hihi
Undrar om han vet vad den där raden härstammar ifrån,om han visste det så innebär det att du har åtminstonde en busprick till kompis :hihi

ktmjacke skrev:
Undrar om han vet vad den där raden härstammar ifrån,om han visste det så innebär det att du har åtminstonde en busprick till kompis :hihi

Jo då de vet han och jag också. Vågar nog inte skriva de här bara. he he

Jag har min dotters ´namn samt födelsedatum på underarmen, halvvägs in i tatuerandet kom jag på att jag aldrig kollade efter stavfel :kocko , snacka om att jag var nojig resten av tiden!!!!

xXx40 skrev:
Jag har min dotters ´namn samt födelsedatum på underarmen, halvvägs in i tatuerandet kom jag på att jag aldrig kollade efter stavfel :kocko , snacka om att jag var nojig resten av tiden!!!!

Men de gick bra eller?

Min tjejkompis har sin son och hennes mans stjärntecken på axeln. Sånt ångrar man nog inte. Iallafall inte sin sons...

RocketQueen skrev:
Om jag inte fattat de fel men de är väl 81?
Barnsligt kod språk som ALLA fattar. :hihi
Prexis,eller så kan man vitsa till det o säga att AFFA fattar det :hihi Då har vi kanske gemensamma vänner då?

om du ska tatuera nånting så ska det ju vara sleeves, bara fylla båda armarna med demoner, spritflaskor och kvinnobröst.

En delfin kanske :yoparty Hört om en kille som tatuerade in Ozzy på fingrarna på fyllan.... :Bugar Dock tänkte han sig inte för så det blev spegelvänt. :brinnerup Förmodligen kanska ensam om att ha YZZO på fingrarna.

RocketQueen skrev:
Men de gick bra eller?

Min tjejkompis har sin son och hennes mans stjärntecken på axeln. Sånt ångrar man nog inte. Iallafall inte sin sons...

Jo det var lugnt :) Nej sånt håller ju hela livet, funderar på mitt namn med kinesiska tecken nu (hur det nu ser ut :rolleyes: ), på baksidan av överarmen

Har två själv och jag kan säga att jag fnulade på det i några år innan jag gjorde första en hedlig röd ros som jag ska göra om hmmm bara inte bestämt mej hur än....funderar på min idol ior *ler*
sen ahr jag en skyddsgalder på ena ankeln........
Fler blir det. Men kolla runt hos olika tatuerare och i tidningar och böcker välj ut dom du gillar bäst och fundera på om detta är något du vill ha på din kropp när du är typ 70 år gammal.........välj noga och tänk på att är det färg i tatueringen kommer du att behöva göra en ny färgläggning efter ett xx antal år.

Kinesiska tecken är popis och snyggt så ta och leta reda på dit namn och se hur de ser ut innan du gaddar dej.
Lycka till :tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back