tatuering, hjälp

• Thread starter Thread starter ritchi
  • Start date Start date

ritchi

Guest
tjena ska tatuera mej på underarmen non som vet not mäcktit ord man kan tatuera me snygg text???

Gud va taskigt killen ber om ett shysst förslag o ni bara driver med honom. :rolleyes:

Ta nåt som du kan stå för och som står för dig.
Va de skulle kunna vara är ju lättare för dig att lista ut.
Annars är ju tribals (hur fasen stavas de) snyggt men ack så vanligt.

Jag har Trouble på min högra underarm. Men leta rätt på något eget istället för tar du mitt hoppas jag verkligen du kommer ångra det hela ditt liv :tomten

mm tribal lr va de nu hette hehe e vanligt men snyggt jaa ..men ja har hittat ett text mönster som e snyggt å skriva not... :) hmm mamma kanske men bäst förslag hittills :arsele

Lyssnade på ett radioprogram nyligen om hur svindyrt det var att ta bort tatueringar ifall man ångrade sig. Det kan handla om många 10-tusentals kronor och det är inte säkert att allt går att få bort. Dessutom gör det visst ONT med laserbehandlingen, mycket ondare än själva tatueringen.

Så tänk igenom noga innan vilken text du kan leva med även när du fyller 20, 30, 40 år o.s.v. :7peta

tribals är vanliga men är (och kommer alltid att vara) överfeta. och stora ska dom va. inget smått tjafs..
ska du ha ett ord tatuerat så be någon kolla stavningen först :rolleyes:

en polare gjorde denna på fyllan.. :rofl tror ni han ångra sig eller?

Bifogat

• {0FA1B876-912E-4944-9811-D84079614E9B}.jpg
    {0FA1B876-912E-4944-9811-D84079614E9B}.jpg
    5.5 KB · Visningar: 205
minibiffen skrev:
tjena ska tatuera mej på underarmen non som vet not mäcktit ord man kan tatuera me snygg text???

Har du någon annan tatuering?

Underarmen tycker jag iaf man ska vänta med.. iom att det är ett ställe som nästan alltid sysn så bör man vara 110% säker på både motiv och jobb framöver

nopp har ingen ännu men tänkt på not snyggt tecken högt upp på ryggen typ mella å lr över skulderbladen..oxå...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard