tappra krigare

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
Finns det några tappra krigare som fortfarande vågar ge sig ut på en liten tur??

Inge snö och ett par tre plus grader räcker för mig iaf ...

Va själv ute en kort sväng idag. Körde iväg för att tanka den så att den är full med soppa över vintern. Bor själv i kungsängen och det var fan en hel del grus på vägarn, tog det rätt försiktigt. Sista åket för i år nu är den putsad och servad och står i garaget. :-(

Va själv ute en kort sväng idag. Körde iväg för att tanka den så att den är full med soppa över vintern. Bor själv i kungsängen och det var fan en hel del grus på vägarn, tog det rätt försiktigt. Sista åket för i år nu är den putsad och servad och står i garaget. :-(

Tyckte det var rätt lungt.. inne på de minsta vägarna var det ju endel grus... sen gick det väl att krypa förbi mig i de allra skarpaste kurvorna så man tog det ju rätt lungt om man säger så.... men en 13 mil fick jag ihop till i lördags iaf ::)

Tyckte det var rätt lungt.. inne på de minsta vägarna var det ju endel grus... sen gick det väl att krypa förbi mig i de allra skarpaste kurvorna så man tog det ju rätt lungt om man säger så.... men en 13 mil fick jag ihop till i lördags iaf ::)

gaaalning :D

Mötte två hojar så sent som idag i aftonrusket (snöade vid tillfället). Då längtade jag plötsligt inte längre efter att ta ut hojen på en tur...

Va ute idag, mötte en till ordentligt påbyltad krigare på centralbron. Så det finns några kvar iaf. =)

Jag är besviken!!! såg ett gäng hjälmar o styren stikka upp på mcd:s parkering på min söndags tur.... inte fan vad det några glada vänner som jag trodde inte... nä nä ett gäng quads:tummenner Såg endast EN MC på 10mil runt om stan

Tog en liten runda i helgen, det blev lite kallt så jag fick värma mig med kaffe på donken.
Nu kommer jag väll att få putsa på busan restan av vintern för att få den ren. Eller.........så tar jag ut den igen för en repa till jobber på söder eller en liten helgtur när det ändå är plussgrader och torr asfalt.
BTW - Hörde att det var en busa till som varit ute sista veckan!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra