Tappat suget

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Har helt tappat suget för att köra hoj. :(

Vet inte varför.

Har väll knappast kört förmycket. Men, går jag ut till hojen så brukar jag känna - "Måste köra, hmm, var kan man köra i dag, var har jag inte kört på ett tag".
Senaste dagarna har jag kännt "..................." när jag gått ut i garaget.
OK, har jag orkat slita på mig stället så har jag kört och haft kul. Och det har jag varit tvungen till ett par gånger eftersom bilen inte funkar för tillfället.

VAD GÖRA?????
Hjälp!

:(

Kankse hjälper att börja jobba igen så att hat och tristess känslorna kommer tillbaka... :rolleyes:

Kika på MASSA MC filmer och poppa hårdmusik! :rock Suget kommer nog tillbaka snabbare än kvickt ska du se ;)

SimmPsi skrev:
Kika på MASSA MC filmer och poppa hårdmusik! :rock Suget kommer nog tillbaka snabbare än kvickt ska du se ;)

...Kom på en liten grej...Om du nu är ett hopplöst fall så skänk mig TLR:en så får du tillbaka den när du fått tillbaka suget :tummenupp

Tycker jag o, köp en offroad lr supermotard och gör lite omväxling!
Annars så får du kanske åka lite hit och kika lite som omväxlin. Inte bara åka runt runt dit kvarter! :rolleyes:

:whip

kom på ett nytt trix å ge dig inte förren det sitter!!

inspiration som heter duga!!

Det är väldigt lockande att skriva nåt om att det inte är så konstigt med tanke på hojarna du har, men jag lovar jag ska låta bli o faktistk vara seriös här. :D

Putteliten, svaret är enkelt. Det är nästan 30 grader ute. Det är INTE speciellt trivsamt i skinnställ i dom graderna kan jag meddela. Efter en heldag på Knudan i veckan känner jag inte heller speciellt för att köra hoj faktiskt. Dagen var skiiiiitkul, helt klart så det är inte det.

Men just nu när det är så varmt lockar strandbad med tillhörande toppologi mer. O varför inte? Man får ha mer intresse än bara MC...
Ta't lugnt, suget kommer...

Gör som jag.... ha dem nerplockade i stora lådor och jobba dygnet runt..... har du en sekund över efter det så kör du(om du inte har båda o lådor :D )

750RR

Gå ut o titta på folk som kör..

När jag gör det kan jag inte sova den natten.. Helt deprimerad för att jag inte har hoj.. :(

En del har mc-intresse, andra inte. Så enkelt är det nog. Köp en bil.

Testa några nya saker med hojjen, köp en fettrimmad Alfa75 Turbo eller rent av byt hojj till Custom eller varför inte SuperMotard. Testade kusinens KTM kross/SuperMotard och det sketkul, :D den gick upp hur lätt som helst på bakhjulet/framhjulet :)

Om jag hade haft pengar skulle jag även köpt en SuperMotard :tummenupp

/n

Byt Hoj köp en NINJA och komm upp till VÄSTERÅS så ska vi här göra till en xtrem hojoman :skrämd

Suget kommer tillbaka

Oroa dig inte. Suget kommer tillbaka. Antingen är det för varmat för att njuta eller behöver du något nytt trick att träna på eller så behöver du köra med folk som kör snabbare än du så du får jobba lite mer.

Kurvmakaren skrev:
Putteliten.....Det är SRW-körning nästa söndag....Jag lovar att suget kommer tebax tills dess... :p

Oj då!

Det hade jag glömt!

Suget var påväg tillbaka. Men det blev CS istället... :D

Köpa bil?
Detta anser jag om det:
:fatta! :kulspruta Ny Bil :smasha :whip

Jag har bestämt mig för att låta hojen stå några dagar. Det verkar vara den enklaste, billigaste och smartaste lösningen.

De flesta som säljer sin Tiller ångrar det snabbt. Så jag ska inte bli en ångersfylld person. :D

:hej
Wroom Wroom

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back