Tankeväckande film...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
så jävla äcklig var den la ej, bara att han va antingen trög eller så brydde han sig ej om henne


Asså e du så jävla pantad som du verkar lr skämtar du med oss? Jag garvade som fan när jag läste alla dina inlägg i tråden i 125delen men nu tar du fan priset.

Hoppas fan denna kille blir bannad inom kort.


Filmen: jag har sett den ett par ggr nu men blir lika chockad varje gång. jag fattar itne riktigt hur något sånt kan hända och hur allvarligt det kan bli när man slår i skallen. det är helt sjukt. hoppas jag slipper vara med om något sånt här.
 

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Ort
Borås
Hoj
Hyosung Karion RT 125
Asså e du så jävla pantad som du verkar lr skämtar du med oss? Jag garvade som fan när jag läste alla dina inlägg i tråden i 125delen men nu tar du fan priset.

Hoppas fan denna kille blir bannad inom kort.


Filmen: jag har sett den ett par ggr nu men blir lika chockad varje gång. jag fattar itne riktigt hur något sånt kan hända och hur allvarligt det kan bli när man slår i skallen. det är helt sjukt. hoppas jag slipper vara med om något sånt här.




Ja,! det år vi verkligen hoppas. men du vet att filmen va bara uppgjorde, det hände ej på riktigt, dom hade ju typ manus och sånt
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Ja,! det år vi verkligen hoppas. men du vet att filmen va bara uppgjorde, det hände ej på riktigt, dom hade ju typ manus och sånt

jo men som sagt det läskiga är att det kan hända IRL!
skulle inte du tycka det var läskigt om du hade kraschat din hoj med flickvännen på och det är samma scenario?
 

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Ort
Borås
Hoj
Hyosung Karion RT 125
jo men som sagt det läskiga är att det kan hända IRL!
skulle inte du tycka det var läskigt om du hade kraschat din hoj med flickvännen på och det är samma scenario?



Faktiskt inte, den berörde mej nästan inte nåt. Har det nån gång hänt ens? om det har det så är det la liite mer läskigt, men ändå inte så att man skulle tänka på det.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ja,! det år vi verkligen hoppas. men du vet att filmen va bara uppgjorde, det hände ej på riktigt, dom hade ju typ manus och sånt

å herre jävlar. du e ju inte smart. å du e fan inte rolig om du nu skämtar.


kan ingen banna den här idioten?
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Så du menar att det inte var uppgjort lr? isåfall så äre du som ej är smart

grattis lyckades du förstå aldeless själv att detta inte är en riktig krasch? gud vad duktig du e. du borde ha nobellpriset.

det var inte det jag tänkte på. det är det att du säger att detta inte ens kan hända irl. jag tror det är både 1, 2 och 100 (kanske fler, kanske färre) som råkat ut för just detta. kanske inte exakt detta scenario men många av dom som kraschar allvarligt tappar väl minnet? right?

jag säger som föregående. men när du ändå skall slänga tangentbordet åt helvete kan du ta både datorn och dej själv och gräva en fet grop och lägga dej och dö.


att du inte fattar att du gör fel. du smutsar ner tråd efter tråd med samma resultat och du fattar inte att du gör fel. fan vilken idiot du är.... banna dej själv från sporthoj så blir alla nöjda och glada. du lär inte hitta spec mycket hjälp med din hyosong (stavning) här ändå. och om du frågar lär du inte få spec seriösa svar... det är min åsikt.
 

HPD

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Liden
Hoj
GSX750-R
Sant, men det gäller väl att tänka på att man inte syns på hojen i trafiken?
Att ta det lugnt i början av säsongen kanske... ;-)
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Trådlyft....

Länken funkar inte..
Kan någon hjälpa mej å hitta den ?
Borde väl finnas på youtube kan ja tro men vet inte riktigt vad ja ska söka på...
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Är övertygad om att den finns någonstans på tuben men hittar den inte :mad:
Har sett den o den e ruskigt bra
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top