Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Patrik skrev:

valium skrev:Ja det gäller att inte lita på någon annan än sig själv. Sen e det ju rätt skoj att se hur andra reagerar, en bil kör om och drar, en annan går till bilföraren och den tredje lunkar sakta bort till mc-föraren.
HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!! VAKNA!!!! Undra hur dom reagerar om någon tvärnitar framför dom......hmmm vilken pedal var det nu igen![]()
Svårt att säga...förhoppnigsvis gick det bra. Jag tror det hade varit värre om han flygit in i bilenaa de där såg ju inte så trevligt ut, men om man tänker tar man sig dän cykeln lätt och flyger iväg så borde man ju klara sig ganska bra eller?
Samma sak när jag krashade in i ett avbärarräcke. En jävla idiot gav mig t.o.m fingret och vrålade "här kan ni ju fan inte parkera".Jonte VSB R-T skrev:Va fan gör folket där. Står och glor och bilarna bara kör vidare. suck. samma när jag la omkull.
Stegade genom sekvensen, uppskattar att Mc-föraren håller konstant 70-80 km/h. Verkar inte bromsa för en 1 m innan kollisionen.valmers skrev:Hur mycket för fort körde hojen? Knappast endast bilförarens fel.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |