Tank utseende på R1 2003

Freppa skrev:
Det var inte poängen. oängen var att nu VET han att den enligt utsago misshandlats. Att hojarna går hårt är en självklarhet. Att det är bucklor på tanken tyder på att den kanske gått hårdare än andra, och framförallt som stunthoj.
Precixly!!! :fakta
Kreuger skrev:
Å var ska han hitta en R1:a som endast är försiktigt körd som touringcykel då? (din eller? ).
Ja just det! Köp min. Den är lugnt körd :rofl :rofl

Men vill du behålla den och är nöjd med Rettan, så ett
stort GRATTIS till din nya hoj!
Det är en skön hoj. Du kommer få många roliga stunder på den :tummenupp

Tjena grabben! Jag kan intyga att cykeln du köpt är ett bra köp!
Är bästa polare med förra ägaren och har varit med på 95% av turerna med den hojen och det har inte körts på ngt vis som den inte ska klara av! Han har helt enkelt lite för lite hull på skinkorna för att sitta på tanken å köra på bakhjulet, eller snarare slå ned så.
Skall detta göras kan jag tipsa om att GSXR:s tank håller har inte en skråma på min!
Ha det kul med hojen i sommar å lycka till med bakhjuls åkat!
Ps du fick ett sjukt bra pris för jag vet va bilhandlaren fick betala i inbyte för hojen å du pröjsade 20 lopper under det!!!!!

rossi skrev:
Tjena grabben! Jag kan intyga att cykeln du köpt är ett bra köp!
Är bästa polare med förra ägaren och har varit med på 95% av turerna med den hojen och det har inte körts på ngt vis som den inte ska klara av! Han har helt enkelt lite för lite hull på skinkorna för att sitta på tanken å köra på bakhjulet, eller snarare slå ned så.
Skall detta göras kan jag tipsa om att GSXR:s tank håller har inte en skråma på min!
Ha det kul med hojen i sommar å lycka till med bakhjuls åkat!
Ps du fick ett sjukt bra pris för jag vet va bilhandlaren fick betala i inbyte för hojen å du pröjsade 20 lopper under det!!!!!

Tjena, kul att höra det du säger.. Jag tror också jag kommer ha jävligt kul med denna i sommar.. har haft en -99 och en -01 innan.. hyffsat original så som sagt det blir nog kul ! :yoparty

Vad beträffar priset så har jag iofs inte gett 80 som det står i nån tråd här, jag gav mer.. men ändå ett väldigt bra pris, trots bucklorna.. så det går nog bra. Ha det gött alla.. vi ses i sommar.. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT