Tank utseende på R1 2003

Freppa skrev:
Det var inte poängen. oängen var att nu VET han att den enligt utsago misshandlats. Att hojarna går hårt är en självklarhet. Att det är bucklor på tanken tyder på att den kanske gått hårdare än andra, och framförallt som stunthoj.
Precixly!!! :fakta
Kreuger skrev:
Å var ska han hitta en R1:a som endast är försiktigt körd som touringcykel då? (din eller? ).
Ja just det! Köp min. Den är lugnt körd :rofl :rofl

Men vill du behålla den och är nöjd med Rettan, så ett
stort GRATTIS till din nya hoj!
Det är en skön hoj. Du kommer få många roliga stunder på den :tummenupp
 
Tjena grabben! Jag kan intyga att cykeln du köpt är ett bra köp!
Är bästa polare med förra ägaren och har varit med på 95% av turerna med den hojen och det har inte körts på ngt vis som den inte ska klara av! Han har helt enkelt lite för lite hull på skinkorna för att sitta på tanken å köra på bakhjulet, eller snarare slå ned så.
Skall detta göras kan jag tipsa om att GSXR:s tank håller har inte en skråma på min!
Ha det kul med hojen i sommar å lycka till med bakhjuls åkat!
Ps du fick ett sjukt bra pris för jag vet va bilhandlaren fick betala i inbyte för hojen å du pröjsade 20 lopper under det!!!!!
 
rossi skrev:
Tjena grabben! Jag kan intyga att cykeln du köpt är ett bra köp!
Är bästa polare med förra ägaren och har varit med på 95% av turerna med den hojen och det har inte körts på ngt vis som den inte ska klara av! Han har helt enkelt lite för lite hull på skinkorna för att sitta på tanken å köra på bakhjulet, eller snarare slå ned så.
Skall detta göras kan jag tipsa om att GSXR:s tank håller har inte en skråma på min!
Ha det kul med hojen i sommar å lycka till med bakhjuls åkat!
Ps du fick ett sjukt bra pris för jag vet va bilhandlaren fick betala i inbyte för hojen å du pröjsade 20 lopper under det!!!!!

Tjena, kul att höra det du säger.. Jag tror också jag kommer ha jävligt kul med denna i sommar.. har haft en -99 och en -01 innan.. hyffsat original så som sagt det blir nog kul ! :yoparty

Vad beträffar priset så har jag iofs inte gett 80 som det står i nån tråd här, jag gav mer.. men ändå ett väldigt bra pris, trots bucklorna.. så det går nog bra. Ha det gött alla.. vi ses i sommar.. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top