garpenrud skrev:jag påpekade... säljaren sa, det skall vara så..![]()
I så fall har du lagen på din sida. Var det ett privatköp eller genom en handlare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
garpenrud skrev:jag påpekade... säljaren sa, det skall vara så..![]()
garpenrud skrev:jag påpekade... säljaren sa, det skall vara så..![]()
Tjoffe skrev:Ring säljare o kräv att han ordnar saken åt dig. Bedrägeri!!
garpenrud skrev:Det var handlare... dock en bilhandlare, som hade tatt en hoj i inbyte... så han hade la inte störtkoll.. å jag själv hade senast en r1 och tänkte att det var nån design grej heh.. :kocko
ingen som har sett hojjen sommaren som gått ? runt uppsala...
-Lowrider- skrev:Nope inte jag som har sålt den. jag är ärlig och skulle sagt att den var bucklig.
Därför tyckte jag det var lite taskigt att lura någon,,samtidigt som säljaren lurar honom genom att säga att så ska det se ut.
va va va MCB vem hade rätt![]()
Ring och kräv att han ska åtgärda felet! Men som sagt tycker inte man lägger märke till det i negativ bemärkelse.

Lasker skrev:har för mej att en tank kostar cirka 7-8tkr![]()
Kreuger skrev:*Skrattar så jag håller på att trilla av stolen*
I Uppsala är vi många som vet hur de där bulorna uppstått och hittills har ingen gissat rätt.![]()
rätt kul att höra på alla som så självsäkert kommer med förklaringar.. hohoho
Kreuger skrev:*Skrattar så jag håller på att trilla av stolen*
I Uppsala är vi många som vet hur de där bulorna uppstått och hittills har ingen gissat rätt.![]()
rätt kul att höra på alla som så självsäkert kommer med förklaringar.. hohoho
Kreuger skrev:Förutom de små estetiska bulorna så går den där cykeln iaf riktigt bra, fint mellanregister med bra drag. Däremot har växellådan fått ta en hel del stryk så det kan nog vara läge att sälja cykeln igen innan garantin går ut....
Killen har som de flesta gissat nu rätt hårda benkotor i arselet och nån av nedsättningarna blev kanske lite hård...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |