Även om den troligen faller naKcsKåtsfuckon i smaken var den rätt kul:
http://love.gg/osama.swf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NaKcsKåtsfuckon förenen eder i Kumbaya!korvgubbe skrev:Även om den troligen faller naKcsKåtsfuckon i smaken var den rätt kul:

Finns det ngt vettigt att rösta på i den frågan?Markus skrev:Kommer du ihåg det där nästa gång det är valdag då?
Du kanske gör det, men de flesta drabbas av akut minnesförlust den tredje söndagen i september vart tredje år, det är märkligt det där...
..alla vill ju vara så poppis dom kan hos alla parter, funkar inte, därför det är som det är idag. 
NoicE skrev:Det är seriöst dags att riva av en stor del av världskartan med hjälp av nått kraftigt sprängmedel.
NoicE skrev:Det är seriöst dags att riva av en stor del av världskartan med hjälp av nått kraftigt sprängmedel.
urf skrev:maken till framlingsfientlighet, neofobi och trangsynthet har jag namligen knappt skadat i tidigare tradar.
urf skrev:maken till framlingsfientlighet, neofobi och trangsynthet har jag namligen knappt skadat i tidigare tradar.
Spinky Spendrup skrev:Då gillar du nog den här:
link
Är det "jävla parsiter" (
) som stör dig mest?Ja. Australien är verkligen ett praktexempel på hur fint det kristna västeuropeiska systemet fungerar!IronMike skrev:Vet inte hur många av er här som varit i australien,. Har släktingar där nere å man åker ner var och vartannat år - där nere finns ingen stress, ingen utbrändhet, man ser ingen stress i vare sig trafik eller till vardags. Alla tar det lugnt, är trevliga. Att ta sig tid att umgås, och vila istället för stress och skynda på. Enormt stora skillnader mot sverige, men i grunden samma förutsättningar.
Hur kan det bli så fel här?
Förstår inte...![]()
Markus skrev:Ja, det där var ju upprörande.Är det "jävla parsiter" (
) som stör dig mest?
Pogo skrev:Blattar som snattar! Måste finnas en anledning till att det rimmar så bra?
Spinky Spendrup skrev:Grattis!

Jag glömde ketchup när jag var nere i Kista galleria och köpte jobblunchen på ICA. Skulle inte du kunna ta dig hit via blåa linjen och köpa en flaska åt mig?Markus skrev:Tack, något mer jag kan göra för att påverka din dag?![]()
Spinky Spendrup skrev:Lämna ketchupen på Borgafjordsgatan 13A 5tr, gå till höger.
Inga sådana inrapporterade. Dagens trafikhändelse verkar ha varit ett vildsvin som sprang runt på vägen någonstans.Markus skrev:kan vara där c:a 09:00, beroende på hur många värdetransportrån och gruppvåldtäkter det är på vägen.
supernaut skrev:Har aldrig fattat vitsen med att leva med oskulder, vad är det som är så kul med det?

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|