Limstift
Flooork!
IronMike skrev:I sverige behöver dom knappt rekrytera, dom har redan sina egna här bland oss .. finns mkt trhdghvcXXGFHXCG som "etablerat sig" som nysvenskar.. Och för en del av dessa, finns det i sin tur individer som skulle ställa sig först i kö, att "få äran" att vara delaktig i ett attentat. Det är en biljett till himlen, att få leva i lycka bland oskulder -som väntar, då du dött i "heligt krig".
Sjukt när man tänker efter, att folk fortfarande än idag, år 2005 kan vara minst lika primitiva som för många tusen år sedan. Fn m fl, borde gå ut hårt med att rensa bort alla sjuka grupper, även div sekter och annat patrask.
Ironiska i sammanhanget är att svenskar är så naiva och "välkomnande", det mångkulrurella samhället är ju så fint .. eventuella celler i sthlm, kan mao be till allah på söders höjder i mosken..
Vänder vi på det, skulle vi få bygga en kristen kyrka i Irak, som svenska ny-irakier?
Så jieffla trött på allt humanistiskt crap, alla borde få leva lyckligt med sin kultur i sitt egna land, mer eller mindre, allt som har med mångkultur i dagens läge är ju rena rama pannkakan, inget funkar som det ska någonstans.
Blir lite lack, tankarna rinner iväg. Hoppas ingen tolkar ovanstående som rasistiskt eller så, jag räknas själv som invandrare. Men min farsa flytta hit efter att ha fått anställning som narkosläkare innan han ens kom hit pga av brist på arbetskraft på 60-talet... Inte som ngn asylsökande mupp, med barn som vill ha samma rikedom som svenska rikingar över en natt, kommer på att det är jobbigt med utbildning a'la låt oss utnyttja bidrag istället..
![]()
Säger som Sören i nattbuss 807, tror jag det var, ska flytta till ett land som inte tar in "invandrare".
Instämmer totalt!
För övrigt så tror jag att om man nu skulle utplåna dom med en atombomb, vilket man självklart inte ska, så är det väl effektivare att smälla den över gamla hederliga Sverige? Det lär ju finnas fler "såna" här än i deras hemland snart.
...tur man är svensk då