Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blanco skrev:2533175Va fan!! Synd att man bor i sthlm då.... Kommer dom hit snart??
Tyvärr jaPallas Athena skrev:2533227Japp, 24:e oktober på Debaser..men det är slutsålt![]()
Solid snake skrev:2533609Vafan är Takida? Låter populärt, populärt brukar hålla i 2 månader sen splittras dem.
Tack! Du påminde mig om att jag ska sälja sittplatserna ditt!Kongo skrev:2533247Tyvärr jaMen man får väl nöja sig med Maiden och Trivium 25 november
![]()
Ojdå, har de varit kända sen 1999?Pallas Athena skrev:2533645Tja..Takida bildades 1999, så 2 månader? Nä.
honkiie skrev:2533856är det någon som seriöst kan påstå att de lyssnat på takida i mer än ett år då?
Chris Ash skrev:2534272Vad är Takida för ett band? Hörde att Von Benzo ska öppna för dem i HBG imorron, lirar de hårdrock? Backstreet Boys-looken avskräckte mig från att kolla upp dem....
Japps skrev:2533165Jag fick ju en skiva av nån här på SH som hade en tävling om att gissa på ett tal han hade tänkt ut. Jag kom bland dom som fick en skiva.. Fett!En av dom bästa skivorna jag har...
Provlyssna här:Chris Ash skrev:2534272Vad är Takida för ett band? Hörde att Von Benzo ska öppna för dem i HBG imorron, lirar de hårdrock? Backstreet Boys-looken avskräckte mig från att kolla upp dem....
Solid snake skrev:2533841Ojdå, har de varit kända sen 1999?
Brukar gå i stöpet när de blir kända, eller så gör de ett debutalbum som alla gillar, sen gör de ett till så blir det flopp.
Ungefär som Evanescence, fast de har jag aldrig tyckt var speciellt bra ändå.
Solid snake skrev:High school rock låter det som, jättebra.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |