Takida i kväll....

Fotrally skrev:
2534287 Jag var också en av dom som vann en skiva! :)

En "irriterande" grej var att 2st låtar på skivan hade bytt plats... Något du märkte av på din skiva?

Ja det stämmer nog nu när du skriver det.... Har inte haft en tanke på det innan så direkt...

I alla fall, hemkommen från deras konsert o fy fan vilket ÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSS det var... 400 pers på en liiiiiiten jävla yta o utgjorde ett sånt tryck så det finns inte.. Bilder kommer upp i morgon, men beakta då det kan se ut som jag lider av parkinsons. Helt skakiga bilder men det får ni stå ut med....

Ha en go kväll!!!

honkiie skrev:
2533856 är det någon som seriöst kan påstå att de lyssnat på takida i mer än ett år då?

Nja, ett år och en månad kanske :)

Var ändå längesen jag hörde de tills igår faktiskt. Stay in the rain. Bra skit ju.

Kongo skrev:
2533247 Tyvärr ja:mad: Men man får väl nöja sig med Maiden och Trivium 25 november:yoparty

Mja, jag tröstar mig med det..men fan, hade velat sett Takida :(
Satt som klistrad vid radion idag när Bandit tävlade ut dom sista biljetterna, men icke :mad:

Hoppas Soilwork dyker upp snart också. Dom vill jag VERKLIGEN se :)

skoteridioten skrev:
2534969
Var ändå längesen jag hörde de tills igår faktiskt. Stay in the rain. Bra skit ju.

Stay in the rain är ju fett bra, lätt bästa låten :fakta Jag har lyssnat på dom i typ 3-4 år iaf, och jag tycker att dom gamla låtarna är mycket bättre än dom nya. Även om det är ett jävla ös på konserter med dom nya:yoparty

Ska "bara" få bilderna nerkrympta sen åker dom upp på nätet för allmän beskådning...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....

Nu e där ett par bilder i alla fall... synliga och BORTOM mina Parkinson effekter :tuttar

ädit: Tack till Jkays eminenta insats att krympa bilderna då jag är totalt handikappad på sånt

Bifogat

• Bild-6.JPG
    Bild-6.JPG
    41.4 KB · Visningar: 57
  • Bild-5.JPG
    Bild-5.JPG
    30.6 KB · Visningar: 58
  • Bild-3.JPG
    Bild-3.JPG
    26.6 KB · Visningar: 48
Last edited:
Fotrally skrev:
2534287 Jag var också en av dom som vann en skiva! :)

En "irriterande" grej var att 2st låtar på skivan hade bytt plats... Något du märkte av på din skiva?

Då är jag nyfiken på vad du menar med att dom bytt plats ? Och vilka låtar handlar det om ?
Jag skulle gissa på att du menar låt 2 och 6 ?

Iaf så är Evil Eye 100ggr bättre i den "gamla" versionen som var lite hårdare...

Twosaint skrev:
2540787 Då är jag nyfiken på vad du menar med att dom bytt plats ? Och vilka låtar handlar det om ?
Jag skulle gissa på att du menar låt 2 och 6 ?

Iaf så är Evil Eye 100ggr bättre i den "gamla" versionen som var lite hårdare...

Gamla Evil eye ägde fett :fakta Dom flesta omgjorda låtarna är faktiskt inte lika bra som dom gamla:)
Att blanda ihop Jaded och Broken är ju inte så konstigt om man aldrig har lyssnat på Takida, dom flesta gör ju tyvärr det:pannkyss

Ska jag vara rent ärlig så har han nog ingen aning ...den där Jappsen! När förbandet till Takida stod på scenen, så tjoade han (Japps alltså) "De låter inte alls som på skivan hemma!" Tacka f-n för det ...förbandet har han ingen skiva med där hemma!!! Han trodde förbandet var Takida!
:skrattaåt
Noll koll mao! :tummenupp

Japps skrev:
2534748 Ja det stämmer nog nu när du skriver det.... Har inte haft en tanke på det innan så direkt...

I alla fall, hemkommen från deras konsert o fy fan vilket ÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSS det var... 400 pers på en liiiiiiten jävla yta o utgjorde ett sånt tryck så det finns inte.. Bilder kommer upp i morgon, men beakta då det kan se ut som jag lider av parkinsons. Helt skakiga bilder men det får ni stå ut med....

Ha en go kväll!!!

Har en biljett över till imorgon, tis 24e, Kl 2100 Debaser Medis Sthlm.

PMa under kvällen om intresse finns!
OBS. risken finns att den försvinner när som helst då vi är flera som gett oss på att få undan biljetten.

Ps. Yes detta kan nog klassas som en annons men det är mer av en förmedling av en biljett istället för att den går till spillo, det verkar ju finnas så många fans på sidan Ds.

Back