Takeover The Streets - STHLM

Stockholmarna lider verkligen brist på fritidsgårdar:gnissla

Äh, det är ju skitlätt att dra bängens bumsar, järnet in i skogen ba och tjör mellan två stenar så ramlar bumsens cyllar av å man är på fri fot igen !!!!1111!!!

eller vänta nu, det var på 70-talet va :va

Ja, förutom den där bängen som pumpade upp bumsen på bakhjulet och körde mellan med cyllarna över stenarna och plockade in den där kaxiga typen som stannade på andra sidan för han ville se bengen bli förnedrad men blev det själv ...��

Du får nog satsa på Reclaim the street-töntarna istället. Personligen blir jag mest sugen på att köpa en vattenkanon och stå och vänta.

Jag gillar att köra för fort o.s.v men tittar man på "originalet" av detta från USA så är det bara jävla wannabegangsters som patetiskt skall spela tuffa genom att störa allt och alla. Skjut av hela högen så slipper mina skattepengar gå till deras socialbidrag...

Reclaim The Street är väl bara en grupp människor med bristande fritidsintresse som inbillat sig att världen blir bättre om de försvårar eller stoppar andras andras trafik.Måste ju vara lite som att torka sig i röven utan papper och sedan undra varför man blev brun om fingrarna. :crash

Fan vad jag hatar trådar där trådskaparen inte är med i diskussionen när det "bär emot"... tönt!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show