Takeover The Streets - STHLM

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Stockholmarna lider verkligen brist på fritidsgårdar:gnissla
 

Millihaff

Sporthojsnörd
Gick med
26 Dec 2005
Ort
Republiken Åsen
Hoj
Muz 718cc
Äh, det är ju skitlätt att dra bängens bumsar, järnet in i skogen ba och tjör mellan två stenar så ramlar bumsens cyllar av å man är på fri fot igen !!!!1111!!!


eller vänta nu, det var på 70-talet va :va

Ja, förutom den där bängen som pumpade upp bumsen på bakhjulet och körde mellan med cyllarna över stenarna och plockade in den där kaxiga typen som stannade på andra sidan för han ville se bengen bli förnedrad men blev det själv ...��
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Du får nog satsa på Reclaim the street-töntarna istället. Personligen blir jag mest sugen på att köpa en vattenkanon och stå och vänta.

Jag gillar att köra för fort o.s.v men tittar man på "originalet" av detta från USA så är det bara jävla wannabegangsters som patetiskt skall spela tuffa genom att störa allt och alla. Skjut av hela högen så slipper mina skattepengar gå till deras socialbidrag...
 

Checker

Medlem
Gick med
29 May 2012
Ort
Borås
Hoj
GSX1250FA -14
Varför inte en: Total Makeover The Streets, det skulle behövas runt min hembygd!
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Reclaim The Street är väl bara en grupp människor med bristande fritidsintresse som inbillat sig att världen blir bättre om de försvårar eller stoppar andras andras trafik.Måste ju vara lite som att torka sig i röven utan papper och sedan undra varför man blev brun om fingrarna. :crash
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Fan vad jag hatar trådar där trådskaparen inte är med i diskussionen när det "bär emot"... tönt!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top