superbeast
2-fast-4-you
hallo!nån som har erfarenhet av montering av s-racings tailguard till R1-98,passform,kvalitet å så.kanske tom finns nån som har en att sälja isf är jag intresserad att köpa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Å dessutom får man såga sönder sin gamla,mecka å trixa ihop det med din nya...
danneinthehouse skrev:Tjoo. jag har just monterat tailguard till r1 -01 från s-racing, passformen är sådär om man är pedant, har haft svårtigheter med schysst fastsättning av bakljuset och sen är det ett helvete att få dit bultarna som dom skickar med, jag fick ta 4 plast bultar längst fram sen resten clips, sågade orginalet bakom batterieholken eftersom det inte hänger med någe vettigt till de, du får sätta dit fuelbox, relän och säkringsdosa och annat mumma igen på nåa kåpan, jag gjorde en specialare och köpa en tunn bilmatta och hade inuti och isolerade baken mot vattengliporna och inhandlade en tunn isolerad skiva med plastskydd och gjorde hål och körde i bunt band och smackade dit boxen och resterande el så skiten inte skaver eller skramlar mot någe, du får räkna med lite tarzanlösningar på de mesta, men om du har tur blir det som på min![]()
![]()
hare!
..och som sagt det glipar lite här och där. 
ok!tack o bock!verkar lite bökigt,men va fan har ju tid på migtwinner skrev:Jo dom där skruvarna är inte att leka med..jag limmade fast muttrarna på insidan av tailgardenbakljuset fick man fixa ett nytt fäste till...
..och som sagt det glipar lite här och där.
![]()
,även andra märken ån s-racings kan va intressant!
ok!vad händer me utrymmet under passagerar sadeln med axesstradings tailguard blir det något kvarsteffeR1 skrev:S-racing underdel är det skit kass passform på har haft en sådan.
Har en från axesstrading nu och den är passformen kanon på
tackar så mycket för svaren från alla vänliga själarRavetrancer skrev:rekommenderar inte alls sracing, gör du stoppies så kommer du snart bli varse om undertail som ploppar utanför cutsen etc.......spendera några hundringar extra o få nåt bra istället....
,har kollat runt lite till å det blir nog en från bikedesign istället!kostar lite mer men då är den ju lackad å klar med integrerade blinkare 
steffeR1 skrev:520294S-racing underdel är det skit kass passform på har haft en sådan.
Har en från axesstrading nu och den är passformen kanon på

Exup skrev:519411Jadu,kolla bilden,ifrån S-racings sida.Kolla inpassningen,glipar lite här å där.Kan inte han som säljer dom lyckas bättre så.....
Jo det är möjligt,men ska man göra reklam för sina grejer så bör man nog inte välja det värsta kortetpeter R1 skrev:2069985hehe ja nu är det nog inte "firman" s-racing som satt ihop den där, utan en kundjag hade en från s-racing o visst får man trixa o fixa lite innan man får dit den men man får vad man betalar för.
5 timmar i garaget senare så hade jag en tail värd namnet utan glipor, ska du ha en tail som du bara trycker dit så kostar det några tusen, så är det!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |