Tagen av snuten ?

jag har kastat palt på en polis genom den lilla luckan i dörren och sen fått duktigt med stryk,
jag trodde alla gillade palt, men tydligen inte han :va

vad vinner jag då?

Haha, det är klart det är en Pitebo som får för sig att kasta palt på polisen :D
:tummenupp

stackars, tacka vet ja svensk anhållning och häkte :tummenupp
i luleå har dom till och med julbord på häktet under julafton, vem har sagt att brott inte lönar sig? :D

jag har kastat palt på en polis genom den lilla luckan i dörren och sen fått duktigt med stryk,
jag trodde alla gillade palt, men tydligen inte han :va

vad vinner jag då?
:rofl det va nog den dummaste ide jag hört om :tummenupp

Själv har jag
1. Alltid pratat mig ur skit så jag är faktiskt helt ostraffad trotts saker som stoppad i 160 i snö slask 3 dagar efter jag hämta ut körkortet och stå och spy PÅ en polisstations skylt.
2.varigt vänlig mot poliser som stoppat mig

har kommit fram till att det är smidigast så :hihi

Jag brukar skylla på att jag är för full för att prata med polisen varje gång jag blir stoppad.
Då får jag åka hem o sova ruset av mig.

Haha, det är klart det är en Pitebo som får för sig att kasta palt på polisen :D
:tummenupp

att kasta plastbestick eller en plastmugg var inte lika häftigt just för stunden :tungan

:rofl det va nog den dummaste ide jag hört om :tummenupp

dum? det var ju bra gjort, skulle bara skrikit något i stil med "PALT VAR DET HÄR" för att det skulle blivit fulländat :tummenupp

Jag va full en gång i New Orleans, då fick jag en orange jump suit och fick sitta i en cell med 30 crack-påverkade afroamerikaner i 2 dar och sen sitta ihopbojjad med en afroamerikansk transvestit i ytterligare 1 dag.
vad vinner jag?

Youve got to be kidding!!? :yoparty :D

Youve got to be kidding!!? :yoparty :D

jorå det e sant. som tur va så lyckades jag få tillgång till cigaretter genom en fångvårdare (långtidsdömd) som jag kunde bjuda afroamerikanerna på så jag fick respecKt. (den andra vita killen (vi bildade ett gäng han och jag) blev nerspöad då han otaktiskt nog tog fram sitt insmugglade cigarettpaket, och rånad på det) (då gick jag ut ur vårt gäng just då)
va på rättegång och allt, domaren förstog inte var jag va ifrån så han bannlyste mig i alla fall från delstaten i 60 dar.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025