Tagen av snuten ?

Jag gillar inte heller tårgas, jag fick min beskärda del under gröntjänsten, då jag var en av dom som inte var så noga med rakningen...

Jag var också luden som ett bäverben i ansiktet den gången, men jag förekom fadäsen med hjälp av ett hyvens lager vapenfett i skägget innan jag satte på masken. Tätt som en kådis :D

Jag vart sprayad med Peppar/tårgasspray en gång samtidigt som det började svida och man fick svårt att andas så började det hagla sparkar å slag :näsblod det var lite otrevligt.

Slå det ni! :2cool

har blivit sprayad med tårgas ett antal ggr men då av kompisar :) tårgasfest e grejjer de! :yoparty

har blivit sprayad med tårgas ett antal ggr men då av kompisar :) tårgasfest e grejjer de! :yoparty

Åååhh jag vill bli kompis med dina kompisar :kär

Kan du ordna det?

Var det dom som slängde in en tårgasgranat på sporbaren under cheers här i Motala, då var jag omkullknuffad i trappen och folk sprang över mig :näsblod det var lite otrevligt :hihi
'

Slå det om ni kan :2cool

Edit: Obs: Alla newbies out there, man skall vara bra full när man kör med tårgas det är skönare då! :nicka eller mindre plågsamt :va har jag fått för mig iaf! :nicka

Last edited:
Åååhh jag vill bli kompis med dina kompisar :kär

Kan du ordna det?

Var det dom som slängde in en tårgasgranat på sporbaren under cheers här i Motala, då var jag omkullknuffad i trappen och folk sprang över mig :näsblod det var lite otrevligt :hihi
'

Slå det om ni kan :2cool

Edit: Obs: Alla newbies out there, man skall vara bra full när man kör med tårgas det är skönare då! :nicka eller mindre plågsamt :va har jag fått för mig iaf! :nicka

nope har aldrig lekt med granater ;) (vad jag vet iaf)

mm tårgas gör fruktansvärt ont och jag har bara varit grovt påverkad när jag råkat ut för den :)

edit: till alla barn: lek inte med tårgasen nära snuten för det blir dryga böter :gnissla

Last edited:
popcorn.gif

Nä , Aldrig !

Men skriv när ni blivit tagen OBS: Det ska vara motorcykel eller bil eller nå sånnt inte när ni "snattade från Lidl"

Kommer aina, stanna inte! Förstår du?

Det lärde jag mig på Lilla Al Fadji igår... kolla på det så lär du dig nånting.

Jag såg en polisbil idag! :2cool Jag vart skitredd, :skrämd trodde han skulle jaga mig.

Men jag klarade mig undan, han såg mig inte!

Shit jävla tur asså, jag hade lixom ett oätet äpple i min ryggsäck! :outlaw

hur får man tag på antidoten då? ;) vore kul å testa om de funkar...

Där finns utmärkt fransk forskning på området.....

Handla diphoterine basead sköljvätska hos närmsta leverantör av skyddsprodukter till industrin. Ursprunligen använt mot kemspill men även effektivt mot tårgas.
Spraya på hud och i ögon så slipper du problem därifrån, utprovat av fransk militär där de skickade in herrar i tårgastälten utan mask fast preppade med detta sköljmedel.
Irritationen på andningsorganen går att mildra med rätt receptbelagda läkamedel men man maskerar bara symptomen och kan därmed orsaka värre skador pga ökad exponering.

en gång när jag var HJETTEFull lekte jag konbana med poliser som hinder på gatan i nerförsbacke med trampcykeln..

jag fick ligga massor efteråt, bad boy 4-life.

asså en gång var jag ute och körde min ascoooola trimmade puch dakota då kom polisen fram och ba typ är den där trimmad? jag ba, skit i det snutjävel, drog en karatespark i pungen påna och börnade iväg. kom en polishelikopter och skit, men jag sköt ner den med min flejmthrower och drog iväg på bakjhulet i typ lätt 75 blås. så jävla fett.

joråsåatteh...

blev stoppad för att ha cyklat utan lyse, fick böter för´t mä. 300pix

Jag va full en gång i New Orleans, då fick jag en orange jump suit och fick sitta i en cell med 30 crack-påverkade afroamerikaner i 2 dar och sen sitta ihopbojjad med en afroamerikansk transvestit i ytterligare 1 dag.
vad vinner jag?

Jag va full en gång i New Orleans, då fick jag en orange jump suit och fick sitta i en cell med 30 crack-påverkade afroamerikaner i 2 dar och sen sitta ihopbojjad med en afroamerikansk transvestit i ytterligare 1 dag.
vad vinner jag?

stackars, tacka vet ja svensk anhållning och häkte :tummenupp
i luleå har dom till och med julbord på häktet under julafton, vem har sagt att brott inte lönar sig? :D

jag har kastat palt på en polis genom den lilla luckan i dörren och sen fått duktigt med stryk,
jag trodde alla gillade palt, men tydligen inte han :va

vad vinner jag då?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm