rBy
Med lem
Jag fick tag pa ett set Michelin pilot race for $80 skeppat, sla det du!Slå det ni!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick tag pa ett set Michelin pilot race for $80 skeppat, sla det du!Slå det ni!![]()
Jag gillar inte heller tårgas, jag fick min beskärda del under gröntjänsten, då jag var en av dom som inte var så noga med rakningen...
jag har pinkat på en polisbil..
med poliser i..
Ja ni kan börja dyrka mig nu.
Jag vart sprayad med Peppar/tårgasspray en gång samtidigt som det började svida och man fick svårt att andas så började det hagla sparkar å slagdet var lite otrevligt.
Slå det ni!![]()
har blivit sprayad med tårgas ett antal ggr men då av kompisartårgasfest e grejjer de!
![]()
Åååhh jag vill bli kompis med dina kompisar![]()
Kan du ordna det?
Var det dom som slängde in en tårgasgranat på sporbaren under cheers här i Motala, då var jag omkullknuffad i trappen och folk sprang över migdet var lite otrevligt
'
Slå det om ni kan
Edit: Obs: Alla newbies out there, man skall vara bra full när man kör med tårgas det är skönare då!eller mindre plågsamt
har jag fått för mig iaf!
![]()
Nä , Aldrig !
Men skriv när ni blivit tagen OBS: Det ska vara motorcykel eller bil eller nå sånnt inte när ni "snattade från Lidl"
hur får man tag på antidoten då?vore kul å testa om de funkar...
anhållningen har skönare madrasser än fyllehäcken![]()
Jag va full en gång i New Orleans, då fick jag en orange jump suit och fick sitta i en cell med 30 crack-påverkade afroamerikaner i 2 dar och sen sitta ihopbojjad med en afroamerikansk transvestit i ytterligare 1 dag.
vad vinner jag?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!