Taelt o andra prylar.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nu boerjar det koera ihop sig infoer Anderstorp.

Var koeper man dom trevliga vita depaataelten (Rusta kanske dom heter) som bl.a Chrille hade foerra aaret?

Nan som ska till Anderstorp redan pa torsdagen som kommer ha med sig en daeckkraengningsmojaeng som man kan laana?

Aer biltemas kompressorer natt att ha? Taenkte koepa en. Laer behoevas i laengden.

Var koeper man hajfena till svingen/kedjan utan att bestaella pa naetet? Nanstans i GBG?

Hepp hepp...

Don Quixote skrev:
Var koeper man hajfena till svingen/kedjan utan att bestaella pa naetet? Nanstans i GBG?

Hepp hepp...

Jag har en hajfena i alu som du kan få, går att skruva fast eller som jag gjorde dubbelhäftande mattejp och buntband. PM:a mig din adress.

Bifogat

• hajfena.jpg
    hajfena.jpg
    27.7 KB · Visningar: 61
Don Quixote skrev:
Nu boerjar det koera ihop sig infoer Anderstorp.

Var koeper man dom trevliga vita depaataelten (Rusta kanske dom heter) som bl.a Chrille hade foerra aaret?

På Rusta? Duh... :7peta

Kompressor (24 liter, 1,5 hk) finns på Bauhaus för 899 kronor. Motsvarande modell på Biltema kostar 1279 kronor.

Teddy skrev:
Kompressor (24 liter, 1,5 hk) finns på Bauhaus för 899 kronor. Motsvarande modell på Biltema kostar 1279 kronor.

Hur mycket räcker en kompressor på 24 liter för 899 till? Duger den enbart till pumpa ett och annat däck med eller kan man använda den till annat?

Den lär ju inte räcka till mutterpicka och sånt?

Goodstuff skrev:
Jag har en hajfena i alu som du kan få, går att skruva fast eller som jag gjorde dubbelhäftande mattejp och buntband. PM:a mig din adress.

Godkänns tejp och buntband på hajfenor? Och har fått för mig att det måste skruvas fast i svingen?

soppatorsken skrev:
Godkänns tejp och buntband på hajfenor? Och har fått för mig att det måste skruvas fast i svingen?

Kan meddela att den fenan satt som berget. Var ett h*lvete att få bort. I reglementet står inget om hur de ska sitta fast, bara att de ska finnas monterade.
"3.1.14.1 Kedjeskydd som förhindrar klämskador mellan bakdrev och kedja ska finnas monterat på svingarmens undersida."

Last edited:
Goodstuff skrev:
Kan meddela att den fenan satt som berget. Var ett h*lvete att få bort. I reglementet står inget om hur de ska sitta fast, bara att de ska finnas monterade. 3.1.14.1

Jajjemensan!! Tejpa kan jag!!

sege skrev:
Hur mycket räcker en kompressor på 24 liter för 899 till? Duger den enbart till pumpa ett och annat däck med eller kan man använda den till annat?

Den lär ju inte räcka till mutterpicka och sånt?

Jag tror min kompressor är i den häraden (20-30 liter) och den har jag använt till att:

*Pumpa bil och motorcykeldäck
*Spikpistoler,dock så kan man bara skjuta tre-fyra st 4-tummare i taget sen måste den hämta andan några sekunder
*Mutterpicka, senast idag bytte jag hjul på två bilar.

Team Macho tänker spela mycket hårdrock i depån. Det blir man aggressiv av och adrenalinstinn och så kör man fort. Allt i Rusta-form. Rusta rules.

Hoppas att rusta är bra men..... valet av musiksmak får vi nog bli fler om i
depån, konkurrens av riktig musik utlovas från vårt tält.

Både i syfte att trubba av konkurrensen och motivera oss till stordåd.

/M

Macho Woman skrev:
Team Macho tänker spela mycket hårdrock i depån. Det blir man aggressiv av och adrenalinstinn och så kör man fort. Allt i Rusta-form. Rusta rules.

Macho Woman skrev:

Jag tar med min Boomblaster, så ska vi spela sönder resten av folket. :yoparty

Bifogat

• boom1.jpg
    boom1.jpg
    15.7 KB · Visningar: 54
  • boom2.jpg
    boom2.jpg
    12.3 KB · Visningar: 42
Jag tar också med lite... :banana

Bifogat

• eazy-e.jpg
    eazy-e.jpg
    7.1 KB · Visningar: 40
  • eazy-e2.jpg
    eazy-e2.jpg
    50.7 KB · Visningar: 44
  • nwa1.jpg
    nwa1.jpg
    26.4 KB · Visningar: 38
  • eazy-e3.jpg
    eazy-e3.jpg
    6.9 KB · Visningar: 56
En incident i somras involverande däckvärmare och Rusta-tält har gett mig en ide om hur man löser problemet Pjoscars musik i Rusta Alle.

Bifogat

• FireArrowImage135.jpg
    FireArrowImage135.jpg
    2.5 KB · Visningar: 51
Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...