Taelt o andra prylar.

Don Quixote skrev:
Nu boerjar det koera ihop sig infoer Anderstorp.

Var koeper man dom trevliga vita depaataelten (Rusta kanske dom heter) som bl.a Chrille hade foerra aaret?

Nan som ska till Anderstorp redan pa torsdagen som kommer ha med sig en daeckkraengningsmojaeng som man kan laana?

Aer biltemas kompressorer natt att ha? Taenkte koepa en. Laer behoevas i laengden.

Var koeper man hajfena till svingen/kedjan utan att bestaella pa naetet? Nanstans i GBG?

Hepp hepp...

Biltemas billiga kompressor duger utmärkt om du bara skall pumpa däck. Pris: 398:-

Last edited:
hajen5 skrev:
Biltemas billiga kompressor duger utmärkt om du bara skall pumpa däck. Pris: 398:-

Det här har vi ju redan diskuterat. Lillefjuttkompressorn från Biltema räcker till att pumpa däck men nästan aldrig till att trycka ut korden på fälgklacken. JAg har en sådan där fjuttpump från Biltema och har försökt att använda den vid däckbyte utan framgång.

Nu tror jag att Hajen o Teddy pratar om olika kompressorer. Biltemas mindre RIKTIGA kompressorer ska nog räcka utmärkt??? Jag menar, men några liter trycktank och ~6kg tryck så kan man ju blåsa ut ett däck. Eller är Biltema-liter mindre och biltema-kilo tunnare?

Nej, vi pratar om samma så länge som Hajen menar denna. Det är lillefjuttpumpen för 398 kronor från Biltema som inte duger till däckbyte, dock till att pumpa men då duger det gott med fotpump.

Teddy skrev:
Nej, vi pratar om samma så länge som Hajen menar denna. Det är lillefjuttpumpen för 398 kronor från Biltema som inte duger till däckbyte, dock till att pumpa men då duger det gott med fotpump.

Då har vi totalt olika erfarenheter. Vi har använt just den som du inte gillar för att byta däck (och därmed trycka ut korden) vid flera tillfällen förra sommaren med alldeles utmärkt resultat (däckbytena alltså - inte körningen :)). Kanske hade vi väldigt tacksamma däck (Pirelli slicks), vad vet jag? Men bra gick det. Därav min rekomendation.

Chris Ash skrev:
Hoppas Rusta säljer ljudisolerade tält.....

Tror jag börjar så här på högsta volym...

woke up quick, at about noon
jus' thought that i had to be in compton soon
i gotta get drunk before the day begins
before my mother starts bitchin about ma friends
about to go and damn near went blind
young niggaz at the path throwin up gang signs
ran in the house, and grabbed ma clip
wit the mack 10 on the side of ma hip
bailed outside and pointed ma weapon
just as i thought the fools kept steppin
jumped in the fo' hit the juice on ma ride
i got front back, and side to side
then i let the alpine play (play)
pumpin new shit by NWA

...men nu blir jag inspirerad och slänger in NWA i spelaren samt kopplar in BILTEMAS fetaste slutsteg och pumpar sen järnet! :banana

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien