tuppen skrev:hmm alltså hur får man igång den egentligen? jag har bensinkranen diagonalt som det står, men jag ser ingen bensin sippra ut ur det genomskinliga plaströret, 14E har jag.. nån som kan hjälpa?
Förlåt för mitt onödiga inlägg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tuppen skrev:hmm alltså hur får man igång den egentligen? jag har bensinkranen diagonalt som det står, men jag ser ingen bensin sippra ut ur det genomskinliga plaströret, 14E har jag.. nån som kan hjälpa?
bike skrev:Den lilla vita bensinkranen skall står vertikalt!
bebbe skrev:Konstigt, på min skall den stå lodrät![]()
Webspy skrev:sa jag att dom var från kina ??![]()
![]()
bebbe skrev:Konstigt, på min skall den stå lodrät![]()
bike skrev:lodrät = vertikalt
vågrätt = horizontalt
Coola Ola skrev:horisontellt heter det på svenska(ger man sig in i leken etc
)
Jag har min i samma rum som jag sover i, ingen bensinlukt alls trots att jag har två plastdunkar med bensin där också. Däremot avger den en skarp plastig lukt som kan vara lite störande men den är redan mycket svagare än när den var helt nyuppackad (en knapp vecka sen).Daytona Peter skrev:Vart har ni era minisar efter att ni varit ute och kört? Jag har inte tillgång till något garage lr liknande och att ta hem den till mina föräldrar vill jag inte (22mil här ifrån). Går det att ha den i lägenheten? Borde ju lukta bensin, vilket iof inte är så dumt (ibland), men kan bli lite jobbigt i längden.
Daytona Peter skrev:En sak till. Gör dom 70km/h (cig-14e) som det var lovat enl tillverkaren?
![]()
BillS skrev:Min 14e tror jag inte gör mer än 40.. max 50
Känns som den bluddrar lite på högre varv... känns som den borde varva mer.. känns heller inte så stark.. Jag har provat att flytta upp trottelnålen ett hack.. funkar bättre men inte gott nog.. Nån som har nåt tips på vad felet kan bero på?
BillS skrev:Min 14e tror jag inte gör mer än 40.. max 50.
Känns som den bluddrar lite på högre varv... känns som den borde varva mer.. känns heller inte så stark.. Jag har provat att flytta upp trottelnålen ett hack.. funkar bättre men inte gott nog.. Nån som har nåt tips på vad felet kan bero på?![]()
Krigge skrev:Japp, idag var man ute o brumma. Riktigt bra drag, bättre än väntat. Så fick man en leksak till i hemmet då.....
Krigge skrev:Japp, idag var man ute o brumma. Riktigt bra drag, bättre än väntat. Så fick man en leksak till i hemmet då.....
låDan skrev:Nån som kan svara på varför 14e är ca 500kr dyrare nu än förra gruppköpet på cuihan.com?
Är sugen på o beställa en gs311 denna gången
om du kollar så kostar alla hojar mer (ca500låDan skrev:Nån som kan svara på varför 14e är ca 500kr dyrare nu än förra gruppköpet på cuihan.com?
Är sugen på o beställa en gs311 denna gången
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |