HanneZ
Avställd
Haha, seriöst tror jag att det går att göra bra tv av den här soppan. Big Brother släng dig i väggen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:2197886Haha, seriöst tror jag att det går att göra bra tv av den här soppan. Big Brother släng dig i väggen!
Haha ja lätt. Om folk bara sade till varandra det dom skriver här på sporthoj så skulle det få bb-jessicas intriger att framstå som happy talk!håkan skrev:2197932ZTV skulle nappa direkt, klart bättre än HC-Z eller varom nu heter, Z-race!
Watz kan va "mentor" till rookisarna, skulle va klockrent.
Pajkastning tills alla är så feta att de rullar fram![]()
HW skrev:2197873
Endast 2 team hade föranmält behovet och när man väl är där är det lite väl sent att börja planera in extrema strömförbrukare.
/HW
Haakan skrev:2197978
Extra medlidande för elektrikern som sprang mellan elskåpen i
ösregnet på Fredagen
håkan skrev:2197444Vissa tyckte sig ju ha "rätt" till 3-fas... de kablarna fick smaka på kniiifen![]()
//håkan
Pålle skrev:2197950
Till nästa år föreslår jag att ni ser över detta en gång för alla. Endast på Linköping har vi blivit nekade 3-fas. Har ni byggt ett underdimensionerat system detta år så räknar jag med att det är åtgärdat nästa gång.
/Joakim
oscar skrev:2198245Det ger ingen rätt att klippa av någons kabel! Bättre att dra ur den och istället förklara läget och ge en varning eller något liknande. Att klippa kabeln är bara jävligt korkat!
Öskar skrev:Jag säger som Pålle: "Man kan f-n inte hylla dem bara för att de hänger på Sporthoj!"
Ivancev skrev:2198585Sviestad är 6m bred på långrakan, det är smalare än gocart banan. Borde stykas ur SM, varför kan man inte köra på Mantorp istället.
Ivancev skrev:2198585Sviestad är 6m bred på långrakan, det är smalare än gocart banan. Borde stykas ur SM, varför kan man inte köra på Mantorp istället.
håkan skrev:2198513Jojo.. men efter ett gäng urdragningar av kontakt och berättande om vad som gäller. Läs på skåpet. Hur svårt kan det va?
Visst, alla som var med från LMS i helgen hänger på sporthoj.
Jag tar inte åt mig ett skit av det du säger, jag hade inget med det att göra.
Ge mej skäligt betalt så ska jag ta emot dej med varma fluffiga kuddar och choklad nästa gång, jag kan fakturera dig 670kr + moms och timme för det (som är normaltaxan när jag jobbar åt kunder, sen var det ju storhelg också, 2.5x timlönen 1675kr+moms).
//håkan
håkan skrev:2198626Bra idé! Ta kontakt med Mantorp Park och styr upp en SM deltävling där nästa år, eller varför inte redan i år? det är ju så enkelt?
Självklart inte. Tävlingen har växt för mycket, nånting måste göras åt det.oscar skrev:2198659Nej det ska inte vara så svårt att fatta, men jag tycker ändå inte att man ska klippa kabeln. Ska polisen slå av backspegeln på den tionde fortköraren han stoppar för att han tröttnat?
Absolut inte, det är inte helt rätt att det blev som det blev.Oscar skrev:Nej alla hänger inte här, och det var inte tanken att du personligen skulle ta åt dig av vad jag skrev (tänker på min åsikt ang bemötandet)! Bara för att man inte får betalt så behövar man inte behandla folk som skit det första man gör (inte mot dig det här heller)! Eller tycker du det?
Där känner jag mig lite kluven dock, du har lite rätt i det du skriver.Oscar skrev:Åsikten om att vi ska stanna hemma om det inte passar funkar inte heller eftersom vi är tvungna att vara där om vi vill ha välbehövliga poäng!
Det var inte menat som spydigt, om han är en driftig man så pekade jag honom i rätt riktning. Den sista kommentaren kanske var lite onödig, det kan jag hålla med om.Orvar skrev:Det var en simpel fråga han ställde, och åter ett spydigt svar...
Alla, inkl mig själv, har inte stenkoll på hur saker fungerar!
håkan skrev:2198722Självklart inte. Tävlingen har växt för mycket, nånting måste göras åt det.
Pengarna för utbyggnad av både el & anläggning finns inte.
håkan skrev:2198722Absolut inte, det är inte helt rätt att det blev som det blev.
Personen som du pratade med då, eller blev utskälld av (take a pick) avsade sig uppgiften senare för han inte klarade av det.
håkan skrev:2198722Där känner jag mig lite kluven dock, du har lite rätt i det du skriver.
Det är trots allt en "lek" vi håller på med och den är "frivillig".
Själv försöker jag göra det bästa av det hela...
håkan skrev:2198722Det var inte menat som spydigt, om han är en driftig man så pekade jag honom i rätt riktning. Den sista kommentaren kanske var lite onödig, det kan jag hålla med om.
Sist det gick SM tävling där var väl 2002? eller var det 2001....
håkan skrev:2198722Det är fullt görbart att ha en SM tävling på Mantorp, frågan är vad det kostar och jag tror att om inte Mantorp Park sänker sina hyrpriser för banan så kommer anmälningsavgiften vida överstiga det man är van med...
håkan skrev:2198722EDIT: Kan väl tillägga att jag själv jobbar för en delning av klasser i SM nästa år, det är FÖÖÖÖÖÖR många tävlande på en och samma helg.
Att köra 12varv är sanslöst lite... 25 vill jag ha! så delad A och B helg är nog ingen dum ide igen...
Alicia skrev:2198968Jag hoppas verkligen inte att det kommer att tummas på någon 110% regel i fortsättningen. Blev vettskrämd när jag såg förare knappt ha styrfart genom kurvorna. Som dessutom skar rakt över idealspår och var nära att orsaka krascher ett antal gånger.
I en del klasser så blandas A och B-förare men jag tycker att säkerheten borde gå före än antal förare per race.
Alicia skrev:2198968Jag hoppas verkligen inte att det kommer att tummas på någon 110% regel i fortsättningen. Blev vettskrämd när jag såg förare knappt ha styrfart genom kurvorna. Som dessutom skar rakt över idealspår och var nära att orsaka krascher ett antal gånger.
I en del klasser så blandas A och B-förare men jag tycker att säkerheten borde gå före än antal förare per race.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |