Tack Johan å Lennart!!!

mclinda

en go tjej i sina bästa år :)
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
suzuki sv 650s lite mindre och mycket blåare
Tack!! för hjälpen med min" blåa faran"!!
Han ä lika tacksam som sin ägarinna för en snabb o effektiv rehabelitering
man kunde ju inte annat än bli rörd!! :Bugar :Bugar
så många :krama man kan ge via en tråd!!!!

Det var Johan som gjorde allt. Jag bara följde med o skulle leverera hem hojjen till dig. Det var en härlig syn att se någon bli så glad som du blev.

Det kanske är tid o fixa så att du har tak ovanför din cykel. Så den slipper stå ute själv om nätterna :)

Lugnt hjärtat...kom nu och hämta blysläden innan hela min verkstad blir nersmittad av honda-baciller...Bara skojar...står låst,larmat och försäkrad här så länge du vill...Kör gärna in den till dig igen...så vi får ordnat till fegisranden helt... :tummenupp Glad att du blev glad... :banana Hoppas det gick bra att jobba efter jag var där...såg lite blankt ut i ögonen :) Men så brukar ju brudar reagera när jag kommer... :D

Last edited:
thundrace skrev:
Lugnt hjärtat...kom nu och hämta blysläden innan hela min verkstad blir nersmittad av honda-baciller...Bara skojar...står låst,larmat och försäkrad här så länge du vill...Kör gärna in den till dig igen...så vi får ordnat till fegisranden helt... :tummenupp Glad att du blev glad... :banana Hoppas det gick bra att jobba efter jag var där...såg lite blankt ut i ögonen :) Men så brukar ju brudar reagera när jag kommer... :D

Tycker dom så synd om dig? :rofl

Om nu Johan kunde släpa hem sin gamla T:ace från Andreas plats så kunde du väl ha din lilla hoj där? :kocko :confused: Johan..... Hur svårt kan det vara? :7peta :rofl :rofl

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back