Tack Johan å Lennart!!!

mclinda

en go tjej i sina bästa år :)
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
suzuki sv 650s lite mindre och mycket blåare
Tack!! för hjälpen med min" blåa faran"!!
Han ä lika tacksam som sin ägarinna för en snabb o effektiv rehabelitering
man kunde ju inte annat än bli rörd!! :Bugar :Bugar
så många :krama man kan ge via en tråd!!!!

Det var Johan som gjorde allt. Jag bara följde med o skulle leverera hem hojjen till dig. Det var en härlig syn att se någon bli så glad som du blev.

Det kanske är tid o fixa så att du har tak ovanför din cykel. Så den slipper stå ute själv om nätterna :)

Lugnt hjärtat...kom nu och hämta blysläden innan hela min verkstad blir nersmittad av honda-baciller...Bara skojar...står låst,larmat och försäkrad här så länge du vill...Kör gärna in den till dig igen...så vi får ordnat till fegisranden helt... :tummenupp Glad att du blev glad... :banana Hoppas det gick bra att jobba efter jag var där...såg lite blankt ut i ögonen :) Men så brukar ju brudar reagera när jag kommer... :D

Last edited:
thundrace skrev:
Lugnt hjärtat...kom nu och hämta blysläden innan hela min verkstad blir nersmittad av honda-baciller...Bara skojar...står låst,larmat och försäkrad här så länge du vill...Kör gärna in den till dig igen...så vi får ordnat till fegisranden helt... :tummenupp Glad att du blev glad... :banana Hoppas det gick bra att jobba efter jag var där...såg lite blankt ut i ögonen :) Men så brukar ju brudar reagera när jag kommer... :D

Tycker dom så synd om dig? :rofl

Om nu Johan kunde släpa hem sin gamla T:ace från Andreas plats så kunde du väl ha din lilla hoj där? :kocko :confused: Johan..... Hur svårt kan det vara? :7peta :rofl :rofl

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard