Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:
Kia skrev:Helt rätt av HD tycker jag.
Kia skrev:In med dem bakom lås och bom båda två.

Markus skrev:Jag får inte ihop det här riktigt, det är "helt rätt" - men fortfarande är det bara en av två bakom låset - samtidigt som du tycker båda ska dit...?
Chris Ash skrev:Dömdes inte tjejen till sluten vård?
Markus skrev:Jag ser det som att hon i hög grad friats från ansvar, bl.a. med förklaringen att hon var bäng som trodde att hon stod i förbund med Gud - vilket Pastorn också trodde.
En könsdiskriminerande dom helt enkelt.
Enligt domstolen så var han oskyldig och då ska han väl inte fällas?P-E skrev:http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=372487,00.html
Inte mycket bättre det här.
Markus skrev:Jag får inte ihop det här riktigt, det är "helt rätt" - men fortfarande är det bara en av två bakom låset - samtidigt som du tycker båda ska dit...?

Kia skrev:Det kanske är som nån 4H gårds semester.![]()
Markus skrev:Nog påminner hennes vistelseort om en 4H gård litegrann i alla fall.
Så här ser verksamhetsidén ut:
Utöver traditionell medicinsk behandling bygger vården på ett psykosocialt förhållningssätt och på miljöterapeutiska principer. Arbetsterapi och studieverksamhet, såväl grundvux som komvux, är viktiga inslag i vården. Vi har även en produktionsinriktad verkstad. Varje vecka förekommer ronder och behandlingskonferenser. De intagna ska i möjligaste mån ges inflytande över behandlingens utformning och innehåll och därför tillämpar vi ett vårdvetenskapligt synsätt. Behandlingens huvudinnehåll är att förbättra/återställa den intagnes psykiska hälsa och förmåga att leva ett självständigt och socialt anpassat liv i samhället. Behandlingstiden för att nå detta mål skall göras kortast möjligt.
Vilket ärligt talat inte är så långt ifrån mitt något skämtsamma inlägg om att mata djur och trädgårdsarbete.
sandstream skrev:Enligt domstolen så var han oskyldig och då ska han väl inte fällas?
P-E skrev:Men grejen är ju den att halva Uppsala vet att det var han.
P-E skrev:Men grejen är ju den att halva Uppsala vet att det var han.
P-E skrev:Går inte att bevisa det dock, men han är känd sen tidigare hos polisen.
P-E skrev:De hade ett vittne som sedan tog tillbaka allt han hade sagt, hmm undrar varför?
Skalman skrev:Han kanske inte var 100% på att det var vederbörande han såg? När man inte vet bakgrunden är det lämpligt att undvika vilda spekulationer.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |