Tack för mig .. :'(

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Klart ja har extra, men ändå igne kul o tappa bort dom..

Förresten, orkar inte starta ny tråd, Nån som vet om man kan ta teorin till bil och mc samtidigt?

jag är väldigt säker på att du kan göra dt men inte helt 100 dock XD
min bror hade iallfall kunnat göra dt på sin tid :tungan
 

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
Det där med indraget körkort, Gäller det från dagen då polisen tog en, eller det från lappen där det står straffen kommer hem till en ?
 

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
lol, Jag menar att jag blev tagen för olovlig körning, Och polisen sa att jag kommer få böter, Men dom visste inte säkert om det blir spärrtid på körkortet. Det skulle den som dom skickar in rapporten till bestämma, men jag har inte fått hem den lappen på böterna eller om det blir spärrtid eller inte än. Hojen är klar på torsdag och om den lappen inte har kommit då så drar man ju ut och kör. Det som jag då tycker är konstig är varför får man inte reda på om det är indraget körkort direkt? Känns lite surt om man har kört hojen i en vecka och sen så kommer lappen hem och det står att det är spärrtid på 2 månader eller nått.
 

KTMgubben

KTMgubben
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 950SM -07
lol, Jag menar att jag blev tagen för olovlig körning, Och polisen sa att jag kommer få böter, Men dom visste inte säkert om det blir spärrtid på körkortet. Det skulle den som dom skickar in rapporten till bestämma, men jag har inte fått hem den lappen på böterna eller om det blir spärrtid eller inte än. Hojen är klar på torsdag och om den lappen inte har kommit då så drar man ju ut och kör. Det som jag då tycker är konstig är varför får man inte reda på om det är indraget körkort direkt? Känns lite surt om man har kört hojen i en vecka och sen så kommer lappen hem och det står att det är spärrtid på 2 månader eller nått.

Det ordnar sig :tuttar Jag har satt backspegel på min nu så jag ser alla såna där konstiga bilar med discokulor på taket:yoparty
 

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Ort
jämtland
Hoj
gsxr 750 07
tror nog inte det är några problem för dig att plugga till två teoriprov samtidigt på skolan, men som sagt själva uppskrivningen är det nog ett prov en tid som gäller.

skönt för dig att det vart så pass lindrigt som det vart då.

kan bara tänka mig hur uppgiven du kännde dig när du såg polisen.

lånade min brors mp3 när jag åkte hem från gtb i sommras, och precis som jag körde om två bilar i en fart av lite väl fort så började det en jävla låt me polissirener i hjälmen, vart duktigt skitnödig bara då.
 

Stekt_OrM

Ny medlem
Gick med
2 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha XT660X
lånade min brors mp3 när jag åkte hem från gtb i sommras, och precis som jag körde om två bilar i en fart av lite väl fort så började det en jävla låt me polissirener i hjälmen, vart duktigt skitnödig bara då.


Haha, fy fan va du måste varit lättad när du upptäckte va de egentligen va
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top