Tack för helgen gubbar!!

Zzorro

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Fighter 929
Ännu en fet röjjar fest är avslutad :tummenupp
Mycke :fyllisar :tuttar :arsele :yoparty :kär ...
Riktigt kul att alla kom ner,, kort kommer så fort jag kan ladda upp med bättre hastighet :mad:

Zzorro skrev:
Ännu en fet röjjar fest är avslutad :tummenupp
Mycke :fyllisar :tuttar :arsele :yoparty :kär ...
Riktigt kul att alla kom ner,, kort kommer så fort jag kan ladda upp med bättre hastighet :mad:

de va nära att ja inte åkte ner men när man väl va där (efter 1 1/2 timme i bilen) å glasen va fyllda :fyllisar :arsele fick tyvärr ta massa sk*t från tjejen igår kväll men de e väl sånt som ingår... :mad:

Masterlord skrev:
Nja, det e klart... Risken fanns ju att jag hade dragit upp det där med kudden igen... :tungan

mmm risken finns ju men de va endel brudar där me så ja tror inte du hade vågat!! :D

Tack för gästfriheten får jag lov o säga.. Har inte haft så här kul på flera månader.. Ni är ett toppengäng allihopa
wub.gif

:fyllisar

Hade det ypperligt IGEN, tack för ytterligare en trevlig helg...
Va en del :banana och en hel del :fyllisar
Roger, du får hitta en blind tjej till mig nu.... :lol

Vi hörs...

sven666 skrev:
..inte jag heller.. kanske inte så konstigt iof :3freak

Inte jag heller. Men det var ju medlemmarna ur ADHB
(Alla Djävla Bög Homoz) som hade en privta liten tillställning. :)

Chille skrev:
Inte jag heller. Men det var ju medlemmarna ur ADHB
(Alla Djävla Bög Homoz) som hade en privta liten tillställning. :)

vi va sååå jävla många så vi hade inte fått plats... ja fick ju ligga i hallen PÅ golvet IGEN!! ryggen börjar bli van nu så å sen e de ju ALLTID skönare å ligga underst!! eller hur patrik??!!

GSX-R Micke skrev:
vi va sååå jävla många så vi hade inte fått plats... ja fick ju ligga i hallen PÅ golvet IGEN!! ryggen börjar bli van nu så å sen e de ju ALLTID skönare å ligga underst!! eller hur patrik??!!

för oss som inte tar den i röven, Vad gjorde ni för skoj?

:)

Chille skrev:
för oss som inte tar den i röven, Vad gjorde ni för skoj?

:)

Nja vi testade ovanpå metoden oxå men det var inte samma känsla :( , så vi återgick till bakmetoden :banana

Wicked skrev:
Nja vi testade ovanpå metoden oxå men det var inte samma känsla :( , så vi återgick till bakmetoden :banana

Ja dom säger att den funkar bättre. :)

Näemen hade ni grymmefest utan att bjuda chillepille päronpung?

AJja Bajja. :ajjabajja

Ha ha, smakade kudden gott??? :kär :lol

GSX-R Micke skrev:

*/ ?>
Back