Tack Don Quixote! [banräser köpt..!]

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ville bara passa på att tacka Björn aka Don Quixote för all hjälp med att få hem våran [min och jP's] Aprilia RS250 ifrån Göteborg! Så otroligt schyst att du fixade o trixade, vi är så tacksamma för all din hjälp!

Om nu bara någon kunde fixa fram våren också så alla blir glada!
Vi ses på banorna i sommar!

// Jannica o Claes

Bikerbitch skrev:
Ville bara passa på att tacka Björn aka Don Quixote för all hjälp med att få hem våran [min och jP's] Aprilia RS250 ifrån Göteborg! Så otroligt schyst att du fixade o trixade, vi är så tacksamma för all din hjälp!

Om nu bara någon kunde fixa fram våren också så alla blir glada!
Vi ses på banorna i sommar!

// Jannica o Claes

Blir du chaffis och Claes gridgirl??? :hihi

Välkomna till 250SP!!! :banana

Ahhh, nya förmågor i kungaklassen (jo det är den som är det, fråga Torkel).

Gratulerar er båda till den nya familjemedlemmen då, vad ska hon heta?

Johan skrev:

Bra fråga, vad döpte du dina prillor till förresten? Grisen och Pärlan eller hur var det nu? :tungan

Johan skrev:

Är det inte dags för dig att skaffa en RS250 igen då??

Johans röda 97'a gav jag namnet Skorpan som den också fick heta fortsättningsvis.

Teddy skrev:
Johans röda 97'a gav jag namnet Skorpan som den också fick heta fortsättningsvis.
Så riktigt så, Skorpan var en fin RS, sen var det den namnlöse Televerkarn som bara var bedrövlig.
En säsong till med diesel sen blir det kanske SP igen eller kanske en riktig Räcer :) Det får ge sig då....

Spacelord: Tack! :rock Enbart chaffis och kaffekokare tror jag. Gridgirl kommer jag nog inte ha tid med, får efterlysa någon som kan assistera. Har en snygg lillasyster annars som kan få hjälpa till :rolleyes:

Johan: Inget namn ännu. Men det lär väl komma när man skall provköra hingsten första gången. Jag kommer iallafall skita i byxorna. Accet i en 250 är nog en smula tuffare än i Sukkan.

Nu återstår bara att få svar på alla frågor man har. Samt hoppas att våren löser sig med transport samt tid att träna och så licens och grejjer.
Kanske blir nån tävling i slutet av säsongen också, vem vet.

Yohoo!

Stort grattis till tillökningen i familjen! Du/ni får väl säga till om ni behöver skjuss till träningarna i vår. Det ska säkert gå att lösa. :tummenupp

Macho Woman skrev:
Jag är svårt avis. (Här bör jag kanske inte avslöja att jag går en finskakurs i stället för att spara pengar till en hoj.)
En förbannat dyr kurs låter det som om du måste välja mellan hoj eller prata utrikiska. :confused:

Macho Woman skrev:
Jag är svårt avis. (Här bör jag kanske inte avslöja att jag går en finskakurs i stället för att spara pengar till en hoj.)

Usch så ofocuserad och ointresserad du verkar. Du tappar nästan all credd du arbetat upp.
Varför finska? Är det bara för de finska boysen eller finns det kanske nått rationellt skäl?

@BB:

Coolers. Så vad är det för mål och kommer du till start i år?

Bikerbitch skrev:
Spacelord: Tack! :rock Enbart chaffis och kaffekokare tror jag. Gridgirl kommer jag nog inte ha tid med, får efterlysa någon som kan assistera. Har en snygg lillasyster annars som kan få hjälpa till :rolleyes:

Johan: Inget namn ännu. Men det lär väl komma när man skall provköra hingsten första gången. Jag kommer iallafall skita i byxorna. Accet i en 250 är nog en smula tuffare än i Sukkan.

Nu återstår bara att få svar på alla frågor man har. Samt hoppas att våren löser sig med transport samt tid att träna och så licens och grejjer.
Kanske blir nån tävling i slutet av säsongen också, vem vet.

Jag menade att jP skulle vara din gridgirl!! :tuttar

Victor skrev:
Usch så ofocuserad och ointresserad du verkar. Du tappar nästan all credd du arbetat upp.
Varför finska? Är det bara för de finska boysen eller finns det kanske nått rationellt skäl?

Det är någon underlig låsning för det finska folket i allmänhet. De har sina prioriteringar rätt liksom: motorsport, skidsporter, sprit och hårdrock. Förresten så har jag gett upp tanken på att köpa hoj. Jag kommer ändå aldrig ha råd. Sorgligt, men sant.

Macho Woman skrev:
Förresten så har jag gett upp tanken på att köpa hoj. Jag kommer ändå aldrig ha råd. Sorgligt, men sant.

Vill man så kan man!

Har man jobb och vill så kan man sådetså! Jag är arbetslös sen en tid tillbaka och ska ändå försöka sy ihop en full säsong, om än med en liten budget så dock en full säsong.

Mvh Sleven

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa