vem har sagt ngt om att han sparkar backspeglar?

står ju "Jag har soppat till ett antal backspeglar" betyder det sparka?
vill inte ge mig in i den här diskussionen då många inte vill ge något konstruktivt utan bara gnäller och kommer med mothugg.
ville bara flika in med om att vissa människor borde lära sig att köra och planera. Sitter själv många ggr i essingeleden på väg till jobb och man undrar hela tiden hur folk tänker och hur själviska vissa är. Många ser inte ett problem att t.ex. i rondeller köra snabbt som fan över och hoppas de kommer över för att bara märka att trafiken stannar och den personen sitter mitt i rondellen och hindrar resten av inkommande filer att köra..

eller om man kommer från Alvik och skall svänga in mot Södertälje så delas vägen där med en fil till södertälje och en som går rakt in i stan. Så klart blir det fet kö där men finns idioter som tycker det är helt ok att köra om den långa filen med folk som sitter och väntar och tränger sig in längst fram i denna fil mot Södertälje samtidigt som man hindrar den filen som skall in mot stan. Hur bra planering har man då?
lite planering och hänsyn till resten av trafiken hade nog lättat på lite trafikproblemen som finns här men alla vill ju hem/till jobbet och de flesta skiter i vilket...
sen så håller jag inte med många med det där om att ta pendeltåget eller tunnelbanan. Det fungerar kanske inte oftast att ta det med tanke på jobbtider och hur jävligt det kan vara att ta sig hem. För min del innebär pendeltågsresan med väntetider att en resa som tar 30 min istället tar över 2 timmar. nej tack.
sen blir det väl inte så mkt bättre i tempot som trafiken håller när de leker med de där elektroniska hastighetsskyltarna som ändrar hastighet..ngn km är det 30 km per timme för att sen bli 50 för att sen bli 30 igen? inte konstigt det inte blir bra "flyt" i trafiken
ta det bara lugnt, visst blir man många ggr förbannad med vad skall man göra..
och sälj inte din hoj!
det var mitt det!