Beachmulle
Sporthojsnörd
När det är någon som försöker blocka mig så brukar jag bara dra upp visiret och titta på föraren, sen vinklar jag in HANS backspegel så jag kommer förbi
För det finns inget värre än när man rör någons bil
förarens min är lika rolig varje gång! speciellt när det är på passagerar sidan där han inte kommer åt och vinkla ut spegeln igen 
det är mer förnedrande än att sparka av en backspegel för om det kommer en motorcyklist bakom dig i samma kö är risken att han får ta allt skit som den som sparkade spegeln skulle ha....
Och du kommer garva dig hela vägen genom kön ända till jobbet
För det finns inget värre än när man rör någons bil
förarens min är lika rolig varje gång! speciellt när det är på passagerar sidan där han inte kommer åt och vinkla ut spegeln igen det är mer förnedrande än att sparka av en backspegel för om det kommer en motorcyklist bakom dig i samma kö är risken att han får ta allt skit som den som sparkade spegeln skulle ha....
Och du kommer garva dig hela vägen genom kön ända till jobbet

den måste provas någon solig dag när någon cab försöker stänga 

eller om man kommer från Alvik och skall svänga in mot Södertälje så delas vägen där med en fil till södertälje och en som går rakt in i stan. Så klart blir det fet kö där men finns idioter som tycker det är helt ok att köra om den långa filen med folk som sitter och väntar och tränger sig in längst fram i denna fil mot Södertälje samtidigt som man hindrar den filen som skall in mot stan. Hur bra planering har man då?