ta lite kort...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag tänkte att vi skulle ta massa kort onsdagen den 2april.. gruppfoto och enskilda kort på oss.... vi har ju en massa berikade mäniskor med talang för det där i klubben och en o en annan fruga oxå om jag inte fattat fel... det vore ju bra om så många som möjligt kom då.. alla vore ju idealiskt.... vad tycker ni?

Alltså kort bara på OSS då, utan hojar? Tänk på att det endast är cross-grej-falangen som har ställt på hittills.

Läste ni förresten den arga insändaren under åsikter i NA idag 22/3, om busar som kör cross-grej på isen när andra vill åka långfärdsskridskor på isen och lyssna på fåglarna? Mario för helvete! :tummenupp

Kjelle skrev:
Alltså kort bara på OSS då, utan hojar? Tänk på att det endast är cross-grej-falangen som har ställt på hittills.

Nä du Kjelle, några till är det nog... :fakta
(jag som bara köra halv motorcyklar har ställt på)

Mattias650 skrev:
Nä du Kjelle, några till är det nog... :fakta
(jag som bara köra halv motorcyklar har ställt på)

halva pbr har nog ställt på men de som är gamla och fega verkar dröja med premiärturen...

erik skrev:
halva pbr har nog ställt på men de som är gamla och fega verkar dröja med premiärturen...
Skulle nog snarare påstå att man är ung och dum om man åker runt i rullgrus och frosthalka på en halvförsäkrad sporthoj...
Kan ju sluta med att man inte har nån båge alls senare i sommar :fakta

Kyckling skrev:
Skulle nog snarare påstå att man är ung och dum om man åker runt i rullgrus och frosthalka på en halvförsäkrad sporthoj...
Kan ju sluta med att man inte har nån båge alls senare i sommar :fakta

det säger du bara för att inte vi "unga och dumma" ska tycka att du är gammal och feg...

erik skrev:
det säger du bara för att inte vi "unga och dumma" ska tycka att du är gammal och feg...
Två saker bara, 1, gå ut i solen med dig ungjäkel, sitt inte inne med datan när det är så fint väder.
2, du har PM

Lägger till lite för att återanknyta till ämnet.
Någon som vill ta lite kort idag?
Jag har lite tid över här på eftermiddagen och solen skiner och allt är jättefint m.m m.m
(Och Blom är bakfull) :zpy :D

Last edited:
erik skrev:
Näst äldst är inte gammal nog med andra ord. Vilka med än jag har tagit hojen till jobbet alla dagar den här veckan? :cool:
Och rullgrus kan man börna på... Det blir bara hårigt när det är dags att svänga.

Jag kan ställa upp på lite fräna stunt bilder, fick upp kissen ca 25cm. Sen var det raka spåret hem för att byta kalingar :skrämd

Kyckling skrev:

Lägger till lite för att återanknyta till ämnet.
Någon som vill ta lite kort idag?
Jag har lite tid över här på eftermiddagen och solen skiner och allt är jättefint m.m m.m
(Och Blom är bakfull) :zpy :D

Och jag som satt inne med släkten och käka smörgåstårta hela söndagen :(

Men jag åker hoj hela veckan så det blir fler tillfällen...

Erik: Har du framkallat några wheeliebilder sedan vår söndagstur?

Kjelle skrev:

Läste ni förresten den arga insändaren under åsikter i NA idag 22/3, om busar som kör cross-grej på isen när andra vill åka långfärdsskridskor på isen och lyssna på fåglarna? Mario för helvete! :tummenupp
EN SÅN JÄVLA SUPER-MEGA-MONGO-JUBELIDIOT-DeLUXE. Eller - Ja, jag läste insändaren.

Vi kör mellan 11 och 15 EN dag i veckan och så har idiotejäveln mage att klaga. Hävdade även att vi skulle ha nån slags tävling om vem som kan låta mest (vilket ju iofs är sant men vafan). Räkna med att en insändare kommer tillbaka. Om jag orkar bry mig om idioten....

jag fattar inte vad det här har med kort att göra...???? vissa är skit gamla och några är yngre.... ni som är gamla får oxå vara med på kotr.. och is körning har inte heller med saken att göra... så nu håller vi oss till ämnet

schrunken skrev:
Och jag som satt inne med släkten och käka smörgåstårta hela söndagen :(

Men jag åker hoj hela veckan så det blir fler tillfällen...

Erik: Har du framkallat några wheeliebilder sedan vår söndagstur?

får bilderna på torsdag tror jag

Vi måste ta kort,får nu upp AT hur lätt som helst på bakhjulet övar nu på att växla vilket har visat sig inte vara det lättaste.Men kör varje fall ettan ut.Kopplingen och drivpaketet är däremot inte lika lyckliga som mig och har lovat att säga upp sig om några hundra mil om jag inte slutar att vålda upp AT.

Johan skrev:
Vi måste ta kort,får nu upp AT hur lätt som helst på bakhjulet övar nu på att växla vilket har visat sig inte vara det lättaste.Men kör varje fall ettan ut.Kopplingen och drivpaketet är däremot inte lika lyckliga som mig och har lovat att säga upp sig om några hundra mil om jag inte slutar att våldta upp AT.

Sluta våldta den stackars motorcykeln!!
Du hade väl flickvän! slit ut henne istället :tummenupp :D

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...