ta kort på hojen me en nice brud?

Den med rumpan ser ut att spy vilket gör det hela ännu konstigare. Som om någon kom och parkerade en Epa-traktor framför en Murcielago.
Äh, man kan ju iaf alltid trösta sig med att den inte verkar vara särskilt hårig. :tungan

Varför skulle inte det gå, för att studiebidraget inte räcker till en r3tTT@ 2007 heller?

För att hojarna finns nere i skåne och jag är i norrköping. Och ville fotas med killens hoj och det verka inte ske....

Last edited:
Nu var det inte det här tråden handlade om, men....
Jag går inte på mcmässan för att bli kåt eller "lite smålurig" så jag kan springa hem och sätta på (alternativt, springa in på mässtoaletterna och tillfredsställa mej själv) sambon. Jag går på mässan för att kolla mcgrejjer. Jag störs inte av lättklädda tjejer, men jag förstår inte syftet (förutom reklam då, men det är knappast därför många killar vill ha lättklädda tjejer vid hojarna/bilarna).

/Carin

Jag sa toppform...inte kåt. :pannkyss

Toppform för att handla vettu. ;)

Jag retar mig starkt på att det står två fina blondiner i bakgrunden som täcks av en stor rumpa. Kan vi få foto utan rumpen med med de två i bakgrunden.. fast i förgrunden?

Tack!

Äh, de i bakgrunden ser ju fan ut som benrangel... går väl sönder om man tar i för hårt. Hon i förgrunden har former, lite attityd och självdistans, nice! :yoparty

Killar kan! :arsele

Bifogat

• zzzz.JPG
    zzzz.JPG
    43.3 KB · Visningar: 238
  • zzzzz.JPG
    zzzzz.JPG
    39.9 KB · Visningar: 193

Samtidigt ber hon RoLLER fara åt pepparn och *censur*, i en annan tråd där hon själv figurerar på bild Om än inte självvalt). En bild man dock kan anta att hon själv medverkat frivilligt på, och är av lättklädd natur.

Suck, vad har jag missat nu då? Länk?:brynad

Hahahahaha, vilken skön tråd, tack Madhonda och Markus för sköna inlägg som framkallade asgarv, och de ännu mer komiska bilderna på IM.. :rofl

Vi brukar låta cheyerna klä av sig på våra fester här i Gbg...

Bifogat

• svart.JPG
    svart.JPG
    55.4 KB · Visningar: 431

skickar me en STJÄRT!! ni kan reta er på Ds.:D
attachment.php

Vilken STOR........................................................säng....................:)

Nice ASS.............!!!!!!!

///Micke

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...