Haha....det tycker jag inte.!!![]()
Få se nu....en halvnaken kille med skitstor k*k däremot skulle sitta fint på hojen. Tackar...tackar..!!![]()
Vad får man för det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha....det tycker jag inte.!!![]()
Få se nu....en halvnaken kille med skitstor k*k däremot skulle sitta fint på hojen. Tackar...tackar..!!![]()
Är det, eller är det INTE ok med sexualiseringen på sajten?
Vad sägs om inte. Sexualisering kan väll tas via pm.
/Carin
Det märkliga i dagens Sverige är, att när tjejer vill ha tantsnusk då går det bra, och är politiskt korrekt. Men när killar vill njuta av vackra tjejer, då är det direkt: Nej!!!
Vilken skruvad värld vi lever i...
Skulle jag t.ex ha motsvarande bilder på min kontorsvägg ( i kvinnoform) som vissa sekreterare har ( i killform ) hade jag fått sparken!
Sexuella trakasserier hade det hetat.
Nu söker C@rro pokskärtar (pojkstjärtar antar jag) på sitt nya forum.
Är dåå detta Ok eller inte?
Samtidigt ber hon RoLLER fara åt pepparn och *censur*, i en annan tråd där hon själv figurerar på bild Om än inte självvalt). En bild man dock kan anta att hon själv medverkat frivilligt på, och är av lättklädd natur. En rätt snygg bild faktiskt
Då går det bra - att vara med, men när pojkarna vill göra lika, då jädrar!
Så var har vi konsekvensen i handlandet?
Vad säger herrar moderatorer?
Swedie?
Det märkliga i dagens Sverige är, att när tjejer vill ha tantsnusk då går det bra, och är politiskt korrekt. Men när killar vill njuta av vackra tjejer, då är det direkt: Nej!!!
Skulle jag t.ex ha motsvarande bilder på min kontorsvägg ( i kvinnoform) som vissa sekreterare har ( i killform ) hade jag fått sparken!
Samtidigt ber hon RoLLER fara åt pepparn och *censur*, i en annan tråd där hon själv figurerar på bild Om än inte självvalt). En bild man dock kan anta att hon själv medverkat frivilligt på, och är av lättklädd natur. En rätt snygg bild faktiskt
Swedie?
Kanske beror lite på att tjejer blir sura/avundsjuka när dom ser nån annan tjej som är snyggare än dom?
Förklara gärna vad skälet är annars. Konsekvensen står knappast högt i tak i just den här frågan, har för mig att den har varit uppe nån gång förut.Jaaaaaaa såååååå måste det vara![]()
![]()
![]()
Det märkliga i dagens Sverige är, att när tjejer vill ha tantsnusk då går det bra.. Bla ..Bla.. Bla (nerkortat)
Nu söker C@rro pokskärtar (pojkstjärtar antar jag) <FÖRLÅT DÅ!! jag har dyselexi....>på sitt nya forum.
Jag bad inte roller flyga nån stans, och visst de är offentliga bilder. anledningen till reagerandet var att de var 1 påklädd bild var på dom andra mycket vackra damerna, medans mina var bikini och toppless och många fler till antalet.
Annars ligger det ganska många bilder ute på sh på både min röv, och andra i moraltanters ögon mindre lämpliga delar... å de ger jag blanka fan i![]()
sexualisering? de e väl skillnad på kort man ligger å ser kåt ut och en moonings bild? skit samma så länge de glädjer (retar) någon![]()
Ps. skickar me en STJÄRT!! ni kan reta er på Ds.![]()
Swedie?
Förklara gärna vad skälet är annars. Konsekvensen står knappast högt i tak i just den här frågan, har för mig att den har varit uppe nån gång förut.
Ps. skickar me en STJÄRT!! ni kan reta er på Ds.
Jag retar mig starkt på att det står två fina blondiner i bakgrunden som täcks av en stor rumpa. Kan vi få foto utan rumpen med med de två i bakgrunden.. fast i förgrunden?
Tack!
HahahahahahaJag retar mig starkt på att det står två fina blondiner i bakgrunden som täcks av en stor rumpa. Kan vi få foto utan rumpen med med de två i bakgrunden.. fast i förgrunden?
Tack!
DU om någon borde väl ha förstått ironin i mitt inlägg.![]()
JUST FÖR snacket om avklädda brudar till höger och vänster kontrade jag med en "likadan" attityd. Lika för alla lixom.
Men det är ju inte det som gills egentligen alltså bilder avklädda eller påklädda. Slutligen är vad som gills vad en människa har för värderingar, och om hon är ond eller god.
//Drygmad![]()
Men det är ju inte det som gills egentligen alltså bilder avklädda eller påklädda. Slutligen är vad som gills vad en människa har för värderingar, och om hon är ond eller god.
visste hadde de varit kul =)![]()
Tror inte doktorn syftade på ditt inlägg![]()
För övrigt så förstår jag inte varför inte du var med i Rullarns poll![]()
Jag säger så här, så länge alla parter godkänner de hela så varför inte?
Så länge bilden är en smakfull sådan så varför inte? Inte för att jag vill ha en bild på en naken brud på en hoj då men en snygg kille går mycke bra![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |