Ta in hojen?

Klart som fan du skall ha hojjen inomhus!
Vem skall annars:
- Mata den?
- Klappa den?
- Gosa med den?
- Säga snälla saker till den?

In men!

Rapport: Den e inne och har polerat kröken, imorgon blir de vaxning samt stripe´sen. Gick lätt som en plätt med polaren som puttade på, ja satt på och styrde...hehe.
:banana

Jo, nu för andra gången gick det åt h-vete med stripe´sen, hojen stod inne två dagar i vardagsrummet och även stripe´sen. tvättade med t-röd, men vid senare koll hade stripesen lossnat!!!!!!!!!!! (krymt då jag tydligen har dragigt för hårt vid appliceringen) slet bort skiten och skadade samtidigt färgen på fälgen....hehe, jaja, detta e ju jag i ett nöt skal....köpte fälgfärg på mekonomen och sprayat fälgen nu.
Fick iaf rena fälgar....Jo, läs detta; Självhäftande stripe av vinyl som går att böjas. Därför passar den bra att placeras på fälgen. Skrev dem i info texten...bull shit! hehe

Jo, nu för andra gången gick det åt h-vete med stripe´sen, hojen stod inne två dagar i vardagsrummet och även stripe´sen. tvättade med t-röd, men vid senare koll hade stripesen lossnat!!!!!!!!!!! (krymt då jag tydligen har dragigt för hårt vid appliceringen) slet bort skiten och skadade samtidigt färgen på fälgen....hehe, jaja, detta e ju jag i ett nöt skal....köpte fälgfärg på mekonomen och sprayat fälgen nu.
Fick iaf rena fälgar....Jo, läs detta; Självhäftande stripe av vinyl som går att böjas. Därför passar den bra att placeras på fälgen. Skrev dem i info texten...bull shit! hehe

Fyy satan va sånt är tråkigt! :huvet Ring till dem och säg vad du tycker om deras skit produkter! :tummenupp

Jo ,jag drog bara bort Stripe´sen, vet att de va fel...jaja, nu e de nästan ok iaf (har ju lagat skadan med fälgfärg)...:tungan. Sen en annan grej, Sonax Liquid Wax var helt grym på fälgarna sen :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back