Tjena!
Har just tagit A1 kort och har en 125:a som är strypt till 11 KW men kan ta bort strypningen så den blir 20 KW och tänkte göra de för lite mer power
men tänkte bara höra lite vad konsekvenserna kan bli......
Polisen kan ju omöjligt uppmäta motoreffekten på en trafikkontroll och för att kunna mäta effekten behövs ju en Dynojet-bänk och hur många har någonsin vart med om att polisen/trafikinspektören har med en "bärbar" Dynojet-bänk på flygande kontroller????
De andra jag har tänkt på är om man vurpar etc...... Täcker helförsäkringen då?? Och är de någon som gör en tekninsk kontroll av hojen vad som kunnat gått snätt, typ försäkringsbolaget etc?? För då kan man ju bli busted
Något annat som ja inte tänkt på som kan bli till konsekvenser??
Har just tagit A1 kort och har en 125:a som är strypt till 11 KW men kan ta bort strypningen så den blir 20 KW och tänkte göra de för lite mer power
men tänkte bara höra lite vad konsekvenserna kan bli......Polisen kan ju omöjligt uppmäta motoreffekten på en trafikkontroll och för att kunna mäta effekten behövs ju en Dynojet-bänk och hur många har någonsin vart med om att polisen/trafikinspektören har med en "bärbar" Dynojet-bänk på flygande kontroller????
De andra jag har tänkt på är om man vurpar etc...... Täcker helförsäkringen då?? Och är de någon som gör en tekninsk kontroll av hojen vad som kunnat gått snätt, typ försäkringsbolaget etc?? För då kan man ju bli busted
Något annat som ja inte tänkt på som kan bli till konsekvenser??
