Iceman1975
Stället krymper
955i skrev:men du har rätt coola lampor i grillen så jag skall tänka på det..![]()
Är lite mörkrädd faktiskt..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
955i skrev:men du har rätt coola lampor i grillen så jag skall tänka på det..![]()
Iceman1975 skrev:Är lite mörkrädd faktiskt..*muhhahah*
Precis, nåt annat vore att hädaKalle_rs skrev:WAUNDERBAUM![]()
BlackArmy skrev:Hade själv samma problem i en pugge 205:a jag hade,va inrökt och fin han som hade den innan rökte konstant i 8 år typ och då kom farsan med det enkla tipset att dela några gula lökar och lägg i bilen och vips så försvann lukten....låt dom ligga en dag eller två så blir den garanterat luktfri....konstigt men sant..
955i skrev:![]()
Lök ? Klart skumt... lök luktar ju stark/illa men möjligen att jag vågar mig på det om inte ättikan gjort jobbet i morgon.
Undrar vad som är värst, att det luktar gammal inrökt bil eller gammal kebab i bilen![]()
Det var nog bara för att han glömde smörja in gummit med valfett...ktmjacke skrev:Ozonaggregat e skitbra,problemet med att använda det i en bil är att allt som är av rent gummi måste avlägsnas,och som ni vet blir det en hel del.Annars åldras gummit o blir torrt o vittrar sönder.En polare som jobbade på en saneringsfirma provade nämligen på sin gamla volvo en gång i tiden,o nog fan lukta den som ny efteråt,men allt gummi typ lister o vissa kablar blev bara pulver.
Kolla med Felix här på forumet, han säljer sådana ozongeneratorer.Zator skrev:Jag vet inte mycket mer om det. En fin liten ozongenerator som stod och pumpade luft/ozon ett dygn och sen var lukten borta.
Vet inte vad för slags generator du har sett, den jag vet om kostar en del mer...xXx40 skrev:En ozongenerator kostar ungefär 600 spänn, relativt billigt med tanke på vad en rekond gick på. Kan kolla upp var man köper en sån, om du vill.
Masterlord skrev:Kolla med Felix här på forumet, han säljer sådana ozongeneratorer.![]()
Dom som saneringsproffsen använder kostar ofantligt mycket mer,men dom kallas ju iofs för ozonaggregat.Vet inte vad skillnaden skulle kunna vara.Masterlord skrev:Vet inte vad för slags generator du har sett, den jag vet om kostar en del mer...
xXx40 skrev:Brorsan har en hemma, o jag lovar att den effektivt tar bort lukter på 10-15 min, har för mig att han gav 600 för sin.
955i skrev:Har nu planterat lök i bilenblev 6st halvor som ligger lite här och var i bilen, ser lite kul ut
![]()
955i skrev:Ok, var köper man?
Har nu planterat lök i bilenblev 6st halvor som ligger lite här och var i bilen, ser lite kul ut
![]()
BlackArmy skrev:Nu måste ju doften ha försvunnit,först en natt me ättika och sen en natt me lök....![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |